دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 17:27
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد

طرح تجمیع، فرآیندی مهم در سرعت‌بخشی تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی

طرح تجمیع یک و 2 در راستای اصلاح ساختار تشکیلاتی و سازمانی انجام شده است، اجرای این طرح یک ابتکار و خلاقیت مدیریتی برای تسهیل فرآیندهای تصمیم گیری و تسریع در اجرای برنامه‌های سازمانی است. طرح تجمیع فرآیندی مهم در سرعت‌بخشی به محقق شدن اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 34196

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر یوسف قیصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جلسه هیات رئیسه واحد بوشهر با بیان این مطلب، چابک سازی را از دیگر اهداف طرح تجمیع برشمرد و اظهار کرد: چابک سازی یکی از ویژگی های مهم هر سازمان محسوب می شود.


قیصری با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دانشجو، کاهش هزینه ها در دستور کار واحدهای دانشگاهی قرار گرفته است، گفت: پس از طرح تجمیع ماهانه مبلغ قابل توجهی صرفه جویی می شود. کیفیت، دقت و سرعت در ارائه خدمات، در یک سازمان از مهم ترین شاخص های رضایت مندی ارباب رجوع است.


وی با توجه به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی سال گذشته در اجلاس سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان به عنوان ولی نعمت یاد کرد، خاطرنشان کرد : ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همواره بر تکریم ارباب رجوع بویژه دانشجویان تاکید دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خواستار شد با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و ورود دانشجویان جدیدالورود به این واحد دانشگاهی باید با کمال احترام از آنان استقبال شود.


دبیر هیات امنای استان بوشهر، جوانی را فرصتی طلایی در زندگی انسان برشمرد و افزود: دانشجویان به عنوان قشر جوان تاثیر بسزایی در سرنوشت جامعه دارند و به جرات می توان گفت دانشجویان تاثیر گذار و تصمیم ساز هستند.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان فرصت ادامه تحصیل را برای جوانان این مرز و بوم فراهم نموده است، گفت : نقش این دانشگاه در توسعه همه جانبه کشور بی بدیل است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب