دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 15:35

گل‌محمدی: بازی‌های پرسپولیس به من امیدواری داد/ باید به داوران اعتماد کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: متاسفانه ما و پرسولیس در شرایطی هستیم که به 3 امتیاز بازی فردا نیاز داریم.
کد خبر : 34167

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس اظهار داشت: «متاسفانه ما و پرسولیس شرایطی داریم که هر 2 تیم نیاز به این 3 امتیاز دارند. بعد از 3 بازی که انجام دادیم هنوز شرایط راضی‌کننده‌ای نداریم. انتظار بیشتری از خودمان داشتیم. فکر می‌کنم با توجه به اینکه انگیزه زیادی برای کسب امتیاز داریم شاهد یک بازی خوب باشیم.»
وی ادامه داد: «این مسئله باعث می‌شود که شاهد بازی هجومی باشیم و امیدوارم هر تیمی که خوب بازی کند برنده شود. البته ما هادی محمدی و قاسم حدادی فر را به علت مصدومیت نداریم.»
سرمربی ذوب آهن در مورد اشتباهات داوری در هفته سوم تصریح کرد:«نمی‌توانیم کتمان کنیم که مشکل داوری وجود ندارد اما امیدواریم وضعیت بهتر شود. ما باید آرامش بهتری در داوران ایجاد کنیم. باید به آنها اعتماد کنیم. تنها کمیته و دپارتمان داوری نمی توانند وضعیت داوری را به آرامش برسانند بلکه همه اجزای فوتبال باید سعی کنیم آرامش خوبی به داوران بدهیم.»


وی در مورد خط حمله پرسپولیس و اینکه این تیم در خط دفاعی ضعف های زیادی دارد گفت:« اینکه در بازی‌های قبلی اشتباهات فردی داشتند دلیل نمی‌شود در بازی مقابل ما هم اشتباه داشته باشند. برانکو مربی بزرگی است و قطعا در جهت برطرف کردن آن تلاش کرده است. اینکه بخواهیم دلمان را به این اشتباهات خوش کنیم دردی را دوا نمی کند. کارمان سخت است زیرا پرسپولیسی‌ها با تمام انگیزه ظاهر می‌شوند. امیدوارم بتوانیم فشار حملات پرسپولیس را خنثی کنیم.»


گل‌محمدی در مورد غیبت مجتبی حسینی مربی ذوب آهن در این بازی گفت: «کنار زمین نمی‌شود کار زیادی کرد ما در تمرینات کار خود را انجام دادیم شاید یک نفر از بالا بهتر بتواند به ما کمک کند.»


سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه آیا پرسپولیس به لیگ باز می گردد گفت: «بازی‌های پرسپولیس به من امیدواری داد. از هواداران می‌خواهم از تیم حمایت کنند چون بازیکنان خوبی دارد. به این مسئله شک ندارم که آنها می‌توانند با این بازیکنان و کادر فنی موفق باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته