دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 22:53
در گفت وگو با آنا

حامد فلاح زاده: داوران به سود سایپا سوت نزدند / استقلال را در خانه اش شکست می دهیم

بهتر دروازه بان لیگ برتر تا پایان هفته سوم معتقد است داوران هیچ نقشی در پیروزی های سایپا نداشته اند.
کد خبر : 34109

حامد فلاح زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت:« عبدالله ویسی تیم خوب و با شخصیتی ساخته است. شاگردانش به رغم جوانی توانسته اند مدعیانی چون پرسپولیس و فولاد را شکست دهند و حالا قصد دارند با شکست ما جایگاه دوم را کسب کنند. فیلم بازیهای این تیم را دیدهایم و به اهواز میرویم تا ان شاءالله با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.»


وی در خصوص گرمای اهواز و مشکلات ناشی از آن در این بازی گفت:« در اینکه گرمای زیاد اهواز مانعی برای انجام یک بازی خوب است، تردیدی نیست ولی مگر گرما فقط برای تیم سایپا است. پس شرایط دو تیم یکسان است و ما نباید به دنبال بهانه باشیم. برای تیمی که این فصل به کسب سهمیه آسیا می اندیشد چنین مشکلاتی اهمیت خاصی ندارد. ما به خوزستان می رویم تا با شکست تیم استقلال این شهر حداقل رتبه دومی که داریم را حفظ کنیم.»


دروازه بان تیم سایپا درباره عملکرد خوبی که تا اینجای فصل داشته، عنوان کرد:« دومین فصل حضورم را در سایپا می گذرانم و شناخت خوبی نسبت به مدافعان تیم پیدا کردم. به رغم اینکه در هر 3 بازی ترکیب خط دفاعی عوض شده اما شناختی که من و مدافعان تیم از یکدیگر داریم باعث شده تا کمتر از تیم های دیگر گل بخورم. البته حضور جواد نکونام جلوی مدافعان، یکی دیگر از عوامل ثبات خط دفاعی سایپا بوده است.»


فلاح زاده در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان سایپا برخلاف فصل گذشته و با توجه به جایگاهی که در جدول رده بندی دارند، علیه داوری حرفی نمی زنند؟ تصریح کرد:« شکر خدا که فیلم بازی های سایپا موجود است و کسی نمی تواند ما را متهم کند که با کمک داوری پیروز شده ایم. اینکه ما سال گذشته از داوری لطمه خوردیم دلیل نمی شود که امسال از ناحیه داوری سود کرده باشیم. تمام قضاوت ها تا اینجا متعادل بوده و اشتباهات سهوی داوران هم به ضرر و هم به سود سایپا بوده است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب