دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 13:05
در گفت‌و‌گو با آنا

سرمربی استقلال اهواز: به مظلومی و شاگردانش هشدار می‌دهم/ استقلال توان حمله کردن در اهواز را ندارد

سیاوش بختیاری زاده گفت: از همین الان به کادرفنی و بازیکنان استقلال تهران هشدار می دهم که مراقب گرمای اهواز باشند. زیرا بازی در گرمای 50 درجه مشکلات زیادی را برای آنها به وجود خواهد آورد.
کد خبر : 34104

سرمربی استقلال اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری‌ آنا درباره دیدار تیمش در هفته چهارم لیگ برتر مقابل استقلال تهران اظهار داشت: «استقلال تهران یکی از دو تیم پرطرفدار ایران است. متاسفانه این تیم در هفته گذشته مقابل ذوب آهن شکست خورد و همین مسئله کار ما را برای دیدار روز جمعه سخت‌تر کرده است.»


وی در ادامه افزود: «اگر استقلال مقابل ذوب آهن شکست نمی‌خورد کار ما به مراتب ساده‌تر بود چرا که در حال حاضر این تیم با انگیزه فراوان به اهواز می آید و می خواهد شکست مقابل ذوب آهن را جبران کند.»


بختیاری زاده با اشاره به این که آبی های پایتخت طرفداران زیادی در اهواز دارند، تصریح کرد: «امیدوارم تیمی که استحقاق بیشتری دارد بتواند پیروز میدان شود چرا که هر دو تیم طرفداران زیادی در اهواز دارند اما ما به طور کامل از استقلال شناخت داریم. استقلال در خط دفاعی مشکلات زیادی دارد و ما می خواهیم از این نقطه ضعف آنها استفاده کنیم.»


سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات بدنی بازیکنان استقلال تهران، چه برنامه ای برای نیمه دوم دارد؟ تصریح کرد: «ما از همان دقیقه اول به سمت دروازه استقلال حمله خواهیم برد و به گل خواهیم رسید. پس از گل هم بازیکنان استقلال تهران توان حمله کردن به سمت دروازه ما را نخواهند داشت. از همین الان به کادرفنی و بازیکنان استقلال تهران هشدار می دهم که مراقب گرمای اهواز باشند زیرا بازی در گرمای 50 درجه مشکلات زیادی را برای آنها به وجود خواهد آورد.»


بختیاری زاده با اشاره به اینکه برای مربیگری در لیگ برتر با مشکل بی تجربگی مواجه نیست، گفت: «قبول دارم که مربیگری در لیگ برتر سخت و دشوار است و من نیز تا پیش از این تجربه مربیگری در این لیگ را نداشتم اما سالهاست در صداوسیما استان خوزستان عملکرد مربیانی نظیر اسکوچیچ، ویسی، فرکی و ... را مورد بررسی قرار داده‌ام و به خوبی با شرایط مربیگری در لیگ برتر آشنایی دارم. تصور نمی‌کنم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.»


وی در پایان صحبت هایش درباره شکست هفته گذشته تیمش مقابل ملوان خاطرنشان کرد: «در روزی به مصاف ملوان رفتیم که این تیم به جهت حضور استیلی روی نیمکتش به یک همدلی و وفاق در بین بازیکنان و تماشاگرانش رسیده بود و این مسئله کار را برای ما مشکل کرده بود. ضمن اینکه اشتباهات محرز کمک داور که در برنامه نود هم نمایش داده شد در شکست ما بی تاثیر نبود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته