دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 12:07
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا خبر داد

آتش گسترده در انبار مبل‌سازی در یافت‌آباد/ یک آتش نشان مجروح شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در انبار مبل‌سازی در خیابان یافت‌آباد خبر داد که اطفای آن به آسیب‌دیدگی یک آتش‌نشان منجر شد.
کد خبر : 34072

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص جزئیات این حادثه توضیح داد: در ساعت 26 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه) حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی در محدوده خیابان یافت‌آباد، حوالی میدان پژوتن، به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.


وی افزود: بر همین اساس 3 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شد.


به گفته ملکی محل آتش‌سوزی یک گاراژ 2 هزار مترمربعی بود که تقسیم به کارگاه‌های کوچکتری می‌شد و درون تمامی کارگاه‌ها مملو بود از مواد اشتعال‌زا از جمله چوب‌، تخته و شاسی مبل.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه کارگاه 600 متری مسقفی در این گاراژ دچار حریق شده بود، اضافه کرد: چند بشکه تینر نیز در این کارگاه بود و آتش به سقف‌ آن نیز سرایت کرده بود.


ملکی گفت: در این عملیات آتش‌نشانان به سرعت توانستند آتش را تحت کنترل درآورده و از سرایت آن به دیگر کارگاه‌های گاراژ جلوگیری کنند اما متاسفانه یک آتش‌نشان از ناحیه پا دچار آسیب و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: پس از اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محل حادثه، عملیات در ساعت 3:22 دقیقه بامداد به پایان رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته