دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 15:38

برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در واحد مشهد

برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در این دانشگاه در حال برگزاری است.
کد خبر : 34064

به گزارش خبرنگار آنا، مدیر روابط عمومی واحد مشهد در این باره گفت: در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع) جشن میلاد آن حضرت همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد حضرت مهدی (عج) مجموعه فرهنگی دانشگاه طی دو روز متوالی برگزار می‌شود.


امیر خالقی، برگزاری مسابقات فوتسال دانشگاه با عنوان جام کرامت را از دیگر برنامه‌های این دهه دانست و گفت: اکنون این مسابقات با حضور تیم‌هایی از استادان، کارکنان، بسیج دانشجویی، انجمن دانشجویی، انجمن اسلامی و انجمن‌های علمی دانشجویی در سالن ورزشی دانشکده تربیت بدنی واحد مشهد در حال برگزاری است.


وی اظهار کرد: این مسابقات که همزمان باولادت حضرت معصومه (س) آغاز گردیده است در سالروز ولادت حضرت رضا (ع) با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان می‌دهد.


خالقی برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و همچنین تجلیل از چند تن از دختران برتر دانشجو در بحث حجاب و کسانی که نام آنها معصومه و رضا است را از ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) عنوان کرد.


مدیر روابط عمومی واحد مشهد، مولودی خوانی، اجرای مسابقه حضوری، برگزاری ادعیه و اخلاق، ضیافت میهمانی حضرت امام رضا (ع)، فضاسازی و تقویت بردهای فرهنگی در سطح دانشگاه با سخنان گهربار معصومین علیهم السلام خاصه حضرت رضا (ع) و چاپ و انتشار ویژه‌نامه زندگانی حضرت معصومه(س)و حضرت امام رضا(ع) و ... را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت ذکر کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته