دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 13:29
طباطبایی خبر داد:

استاد دانشگاه کانادا، سخنران کلیدی بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قوچان گفت: فریدون شهیدی استاد بیوشیمی دانشگاه مِموریال کانادا، یکی از چهار دانشمند برتر دنیا سخنران اصلی بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران است.
کد خبر : 34057

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمید طباطبایی با یادآوری این موضوع که دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان با مشارکت انجمن علوم و صنایع غذایی ایران برگزارکننده بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران با محوریت صنعت غذا و پژوهش‌های کاربردی است، گفت: این کنگره در 22 و 23 مهرماه سال جاری در هتل طرقبه مشهد برگزار خواهد شد.


معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان افزود: پروفسور فریدون شهیدی یکی از چهار دانشمند برتر دنیا و استاد بیوشیمی دانشگاه مِموریال نیوفاندلند کانادا سخنران کلیدی این همایش دو روزه خواهد بود.


دبیر کمیته اجرایی این کنگره با تأکید بر این موضوع که استقبال خوبی از سوی صاحبان صنایع برای مشارکت مادی و معنوی انجام شده است، بیان کرد: استانداری خراسان رضوی، پژوهشکده علوم و صنایع غذایی، انجمن تغذیه ایران، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و گروه‌های صنعتی چی‌پُف، چی‌توز، چاکلز، شهدینا، صباح و پادراتوس از جمله این مشارکت‌کنندگان‌ هستند.


وی تأکید کرد: سایت بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران به نشانی www.23ncfst.ir به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل استفاده بوده که دانشجویان، استادان، پژوهشگران و صاحبان ایده می‌توانند به این تارنما مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته