دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 10:48
در گفت‌وگو با آنا

رجب‌زاده: تلاش می‌کنم دهمین گلم را به پرسپولیس بزنم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم بتوانم در بازی مقابل پرسپولیس دهمین گلم را وارد دروازه این تیم کنم.
کد خبر : 34040

مهدی رجب زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره دیدار ذوب آهن مقابل پرسپولیس که قرار است فردا در ورزشگاه آزادی برگزار شود اظهار داشت: «در لیگ برتر هیچ بازی آسانی وجود ندارد. پرسپولیس نیز تیم بزرگی است و در هر شرایطی یک حریف خطرناک محسوب می شود. خوشبختانه در هفته گذشته توانستیم عملکرد خوبی مقابل استقلال داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم مقابل پرسپولیس نیز این رویه را ادامه دهیم. پرسپولیس با وجود اینکه نتایج خوبی کسب نکرده، اما در سه بازی گذشته عملکرد خوبی داشته است. به نظر من حق پرسپولیس این نیست که در انتهای جدول قرار بگیرد.»


رجب زاده در پاسخ به این سوال که گل‌های وی به پرسپولیس در طول ادوار لیگ برتر چه تعداد است؟ عنوان کرد: «در یکی از سایت‌های ورزشی خواندم که تعداد گل‌های من به پرسپولیس را 8 گل درج کرده اند، در حالی که من 9 گل به پرسپولیس زده ام. امیدوارم بتوانم در بازی مقابل پرسپولیس دهمین گلم را نیز وارد دروازه این تیم کنم. هر چند برای من موفقیت تیمم بیشتر از گلزنی ارزش دارد.»


کاپیتان ذوب آهن درباره نحوه مربیگری گل محمدی تصریح کرد: «گل محمدی درک بسیار بالایی از فوتبال دارد. تمرینات ما بر اساس هر بازی که در لیگ برتر انجام می دهیم متفاوت است و گل محمدی تاکید زیادی بر انجام درست تمرینات دارد. خوشبختانه تمامی این مسائل باعث شده ذوب آهن نظم تیمی خوبی داشته باشد.»


وی با اشاره به اینکه در صورت گلزنی به پرسپولیس شادی خاصی انجام نمی دهد، گفت: «سالهاست که پس از گلزنی هایم نام مقدس ائمه اطهار(ع) که روی لباسم نقش بسته را نشان می دهم. اگر در بازی با پرسپولیس هم بتوانم گلزنی کنم این کار را دوباره انجام خواهم داد.»


رجب‌زاده در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «اگر در این سن و سال هنوز برای تیمم مثمرثمر هستم لطف خداوند است. ضمن اینکه همیشه سعی کرده ام سالم زندگی کنم و تمریناتم را به صورت مداوم انجام دهد. تا زمانی هم که بدنم اجازه بدهد بازی خواهم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته