دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 09:08
منصوری آرانی به آنا خبر داد:

ترکیب اولیه کمیسیون ویژه بررسی برجام مشخص شد/ اجماع دو فراکسیون بر مدل 5+5+5

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: ۱۵ نماینده‌ مشترک فراکسیون اصولگرایان و رهروان به عنوان نامزدهای عضویت در کمیسیون برجام حضور دارند، مشخص شدند.
کد خبر : 34030

عباسعلی منصوری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه «فهرست مشترک نامزدهای فراکسیون اصولگرایان و رهروان برای ارائه به صحن علنی جهت انتخاب اعضای کمیسیون ویژه برجام تعیین شد»، گفت: بر این اساس فراکسیون رهروان در جلسه صبح امروز، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، سیدحسین نقوی حسینی، غلامرضا تاجگردون، جواد جهانگیرزاده و بنده، به عنوان پنج عضو پیشنهادی این فراکسیون برای عضویب در کمیسیون برجام انتخاب شدیم.


وی ادامه داد: بر اساس توافقی که پیش از این بین دو فراکسیون سیاسی مجلس صورت گرفته بود، قرار شد هر کدام از فراکسیون‌های رهروان و اصولگرایان پنج نفر را به عنوان نامزدهای عضویت در کمیسون ویژه بررسی توافق جامع معرفی کنند و پنج نفر نیز از میان سایر نمایندگان به این ترکیب اضافه شوند.


به گفته این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، علیرضا زاکانی، سید محمود نبویان، احمد نجابت، مهرداد بذرپاش و ابراهیم کارخانه نیز به عنوان پنج عضو پیشنهای فراکسیون اصول‌گرایان معرفی شدند.


نماینده کاشان در مجلس، افزود: همچنین دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان، اسماعیل کوثری، محمدمهدی زاهدی، مسعود پزشکیان، منصور حقیقت پور و علاءالدین بروجردی را به عنوان نمایندگان که مورد وثوق هر دو فراکسیون هستند، برای عضویت در این کمیسیون انتخاب کردند.


منصوری‌آرانی خاطرنشان کرد: رأی‌گیری برای انتخاب اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام امروز در صحن علنی مجلس انجام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته