دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 09:52

سرپرست واحد زرقان: پیشرفت‌های روزافزون علم و تکنولوژی مرهون تلاش جامعه دانشگاهی است

سرپرست واحد زرقان گفت: رشد علم و تکنولوژی در جامعه و موفقیت‌ها وپیشرفت‌های روزافزون این حوزه مرهون تلاش و کوشش جامعه دانشگاهی است و در این زمینه صدا وسیما و اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی مناسب و بالابردن سطح آگاهی و اطلاع عموم جامعه از این پیشرفت‌ها نقش به‌سزایی ایفا می‌کنند.
کد خبر : 34028

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ سعید خاتم‌ساز در همایش خبرنگاران آزاد و مسئولان دفاتر خبری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان، صدا و سیمای مرکز فارس، بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر زرقان برگزار شد، با توجه به پیشرفت‌های علم هسته‌ای بیان کرد: رشد و پیشرفت دانش و فن‌آوری هسته‌ای، تکنولوژی ساخت تسلیحات نظامی، تکنولوژی نانو و دانش ژنتیک در سال‌های اخیر برگ زرینی در تاریخ علم و دانش این سرزمین اسلامی را ورق زد.


سرپرست واحد زرقان ادامه داد: با توجه به تغییر سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مدیریت دکتر میرزاده و تلاش در زمینه کاهش وابستگی دانشگاه آزاد اسلامی به شهریه، شرکت در فعالیت‌های اقتصادی و دانش‌بنیان در راس برنامه‌ای این واحد دانشگاهی قرار گرفت و با توجه به شرایط مطلوب شهر زرقان در زمینه گردشگری و جذب توریست این واحد دانشگاهی آمادگی خود را برای همکاری و سرمایه‌گذاری در این زمینه اعلام می‌کند.


سعید گودرزی، دبیر همایش و معاون دانشجویی واحد زرقان، نیز در راستای برگزاری این همایش به آنا گفت: به منظور تعامل با اصحاب رسانه و تجلیل از رسانه‌هایی که در زمینه انعکاس اخبار و فعالیت‌ها با این واحد دانشگاهی همکاری می‌کنند و همچنین خبرنگاران آزاد صدا و سیمای مرکز فارس این همایش با همکاری مسئولان شهر زرقان و صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد.


مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز فارس هم در این همایش بیان کرد: اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های مذهبی و علمی در استان از برنامه‌های پیش‌بینی شده مرکز فارس است که دراین زمینه پوششهای خبری و اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت .


سهرابی گفت: تعامل صدا و سیما با دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس در جلسه با مسئولان این دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در این زمینه نیز شاهد همکاری‌های متقابل خواهیم بود.


حجت‌الاسلام موحد امام جمعه و فرشاد کوشا بخشدار زرقان هم درباره ضرورت اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و اقدامات مختلف برای آگاهی مردم مطالبی را بیان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته