دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 09:22
در جلسه شورای اداری پردیسان قم مطرح شد؛

آمادگی واحد قم برای آموزش روش‌های پیشگیری از اعتیاد و ایدز

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد استان قم از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کارکنان ادارات استان و خانواده‌هایشان درباره روش‌های پیشگیری از اعتیاد و ایدز خبر داد.
کد خبر : 34012

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سومین جلسه شورای اداری شهر پردیسان قم با حضور مدیران کل و مسئولان ادارات و سازمان‌های استان قم برگزار شد.​


سید عبدالله سلیمانی، شهردار منطقه 8 قم و دبیر شورای اداری پردیسان، با تاکید بر تعامل تمامی دستگاه‌ها و سازمان ها در حل مشکلات پردیسان گفت: تشکیل جلسات شورای اداری مستلزم حضور تمامی دستگاه‌های متولی اداره شهر پردیسان است تا از این طریق بتوان مطالبات و مشکلات مردم را پیگیری و سرانجام مرتفع کرد.


در ادامه جلسه، با بررسی و پیگیری مصوبات جلسه قبلی درباره مشخص کردن متولیان زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و بررسی موارد مربوط به حمل‌و‌نقل عمومی منطقه پردیسان تبادل‌ نظر بین دستگاه‌های مربوطه شد.


رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد استان قم، دکتر فضل‌اللهی معاون اداری و مالی و محمد حسین شریفی معاون عمرانی به نمایندگی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در این جلسه حضور داشتند.


دکتر حیدر علی جهانبخشی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان قم با توجه به برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مورد اجرا در دانشگاه ادامه داد: با توجه به موافقت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، این واحد دانشگاهی به خاطر وجود اعضای هیات علمی آمادگی خود را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کارکنان ادارات استان و خانواده‌هایشان درباره روش‌های پیشگیری از اعتیاد و ایدز اعلام می‌کند.


در ادامه شریفی درباره همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌های مربوط برای احداث پل عابر پیاده بلوار دانشگاه، اصلاح سیستم فاضلاب شهری پردیسان، نقل‌ و انتقال دانشجویان با همکاری اتوبوسرانی و تاکسیرانی مطالبی را مطرح کرد.


در پایان جلسه شهردار منطقه 8 از دانشگاه آزاد اسلامی قم برای میزبانی جلسه تشکر و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری مسئولان مربوطه موارد مطروحه در جلسه حل و فصل شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته