دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 15:41

منصوریان: از نتایج نفت رضایت ندارم/ فوتبال ایران در حق فغانی ظلم کرد

سرمربی نفت تهران گفت: هر اتفاقی که در دیدار با ملوان بیفتد باید عملکرد اصلی خود را در دیدار با الاهلی داشته باشیم.
کد خبر : 33956

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،، علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت و ملوان اظهار داشت:«بازی مشکلی مقابل ملوان داریم. از روند بازی تیمم راضی هستم اما از نتیجه گیری رضایت ندارم. شایسته تیم نفت نیست که در این جایگاه بایستد.شناخت ما از سه بازی اخیر ملوان به اندازه کافی است.بازیکنان نفت از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی هستند.»


سرمربی نفت در مورد اینکه بازیکنان تیمش بازی حساسی مقابل ملوان پیش رو دارند تصریح کرد:«لیگ امسال عجیب شده است و فکر می‌کنم از هفته دهم، دوازدهم لیگ واقعی شرایط خود را پیدا می‌کند. تلاشمان این است که سه امتیاز را کسب کنیم اما هر نتیجه‌ای که بگیریم یک وظیفه داریم و آن این است که ما نماینده فوتبال ایران در دیدار با الاهلی هستیم و قطعا هر اتفاقی که در دیدار با ملوان بیفتد باید عملکرد اصلی خود را در دیدار با الاهلی داشته باشیم. هرچند که الاهلی‌ها هزینه بالایی انجام داده‌اند.این تیم 25 میلیارد تومانخرج کرده‌است.»


وی در ادامه در خصوص قرارداد متمم خود با باشگاه نفت نیز گفت:« با مدیران باشگاه نفت راحت‌تر از آن چیزی هستم که فکرش را بکنید. در حال حاضر هم باشگاه در حال آماده کردن متن متم قرارداد من است که هر وقت آماده شد و وکیل حقوقی من آن را امضا کردجزییات آن را اعلام می‌کنم.»


منصوریان در مورد اظهارات وزیر ورزش درباره پیگیری کیفیت قضاوت داورها در لیگ برتر تصریح کرد:«معتقدم که نباید در مسائل داوری ریز شویم، باید به قضاوت داورها احترام بگذاریم. اطلاع ندارم وزیر در مورد چه بازی صحبت کرده است.به اندازه کافی داوری ما آسیب دیده است و نمونه بارز آن این است که فوتبال ما در حق فغانی در بازی نفت و تراکتورسازی ظلم کرد.»


سرمربی نفت در خصوص اینکه داوری‌ها در هفته سوم اشتباهات زیادی داشتند تصریح کرد: «زمانی می‌توانیم بگوییم داوری بدون اشتباه است که کامپیوتر آن را انجام بدهد. به هر حال انسان دچار اشتباه می‌شود. وقتی در اروپا داوری اشتباه می‌کند به این اندازه در مطبوعات شدت و حدت ندارد.فکر می‌کنم در حق داوران ما اچحاف می‌شود. در انگلیس اگر داوری را محروم می‌کنند در مورد علتش توضیح نمی‌دهد. ما هم باید به این مسیر برویم.»


منصوریان در خصوص اینکه لیگ ایران پایین‌تر از امارات و قطر قرار گرفت گفت:«چرا باید بالای لیگ امارات و قطر باشیم؟! از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در چه جایگاهی هستیم؟ چند استادیوم در تهران وجود دارد؟! فقط یک استادیوم آزادی و تختی را می‌بینیم. در دوهه قطر از 10، 9 استادیوم با نمره A فیفا می‌بینیم. در رختکن‌هایشان سیستم دیجیتالی دارند. جایگاه خبرنگاران در ایران مشکلات زیادی دارد. به زور که نمی‌توانیم بگوییم از لیگ امارات و قطر بهتر هستیم فقط از لحاظ پتانسیل فوتبال از آنها بهتریم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته