دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 15:35

استیلی: با منصوریان رفیق هستم / دایی و کریمی ر ا آشتی می‌دهم

سرمربی ملوان گفت:اگر شرایط بازیکنان بومی مناسب باشد از آنها استفاده می‌کنم اما در غیر این صورت به دنبال جذب بازیکن جدید خواهم بود.
کد خبر : 33954

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،حمید استیلی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ملوان و نفت اظهار داشت: «در این هفته مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که نماینده ما در آسیا است. منصوریان از دوستان خوب من است. سال گذشته وی و گل محمدی عملکرد خوبی داشتند که باعث خوشحالی من شد.در هفته گذشته بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم که توانستیم نتیجه هم بگیریم. دراین 6 روز پس از بازی یک روز ریکاوری کردیم و در سایر روزها نقاط ضعف را از بین بردیم.سعی کردم از لحاظ روانی روی بازیکنان کار کنم تا آنها را برای بازی مقابل نفت آماده کنم.»


استیلی در ادامه در مورد اینکه آیا بازیکن جدید جذب خواهد کرد تصریح کرد:«زمانی به تیم اضافه شدم که تیم بسته شده بود. یکی دو جای خالی داریم اما زمان لازم است تا تیم و بازیکنان را بشناسم. اگر شرایط بازیکنان بومی مناسب باشد سعی می‌کنیم از آنها استفاده کنیم اما در غیر این صورت به دنبال جذب بازیکن خواهیم بود. در حال حاضر تلفیقی از جوانی و تجربه در تیم وجود دارد که می‌تواند به تیم کمک کنند. اما مهمترین مشکل ما این است که در برخی پست‌ها چند بازیکن داریم و در برخی پست‌ها بازیکن نداریم.»


سرمربی ملوان در مورد شرایط مالی تیم گفت:«مشکل اقتصادی باعث شد قلعه‌نویی که یکی از مربیان خوب است از این تیم جدا شود. جا دارد از او تشکر کنم.من صحبت‌هایی با دنیامالی به عنوان رئیس هیات مدیره داشتم. حضورم دراین تیم به خاطر هواداران و دنیامالی بود همچنین برخی بازیکنان چون زارع، آبشک و ماهینی؛چرا که با آنها کار کرده بودم و آنها را می‌شناسم.»


وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر این که آیا با صحبت‌های وزیر ورزش پیرامون داوران فوتبال موافق است یا نه ؟ گفت:«ما نباید زیاد به بحث داوری بپردازیم. اما کمیته داوران هم نباید به خاطر فرصت دادن به داوران جوان داوران خوب و آب‌دیده را کنار بگذارد. داورانی مثل فغانی و ترکی بسیار خوب هستند. وقتی فغانی که فینال جام ملت‌ها را سوت می‌زند را تخریب می‌کنیم به نفع فوتبال ما نیست. داوران تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند و فقط مقداری نظارت باید روی آنها بیشتر باشد. خیلی مهم است که رئیس کمیته داوران با دپارتمان داوری هماهنگ باشند،شاید سال گذشته این اتحاد وجود نداشت.»


سرمربی ملوان در خصوص اینکه لیگ ما در رنکینگ پایین‌تر از امارات قرار گرفته‌است گفت:«تیم ملی ما در آسیا در رده اول قرار دارد که این امر بسیار مهمی است.در رنکینگ باشگاه‌ها شاید در بحث سخت‌افزاری اول نباشیم اما فوتبال ماامتیازی دارد که کشورهای عربی هیچ وقت آن را نداشتند و آن هم هواداراست. مسئولین ما باید تلاش کنند که زیرساخت‌هار ا درست کنند.»


استیلی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند علی کریمی و علی دایی را آشتی بدهد گفت:« باید قدر یکدیگر را بدانیم. من و منصوریان چندین سال کنار هم بوده ایم و حالا فردا 90 دقیقه رقیب هستیم و پس از آن رفاقتمان برجا خواهد ماند. باید قدر یکدیگر را بدانیم زیرا عمر بسیار کوتاه است باید کنار هم بایستیم و به هم احترام بگذاریم. به شخصه هر کاری از دستم بربیاید برای آشتی دایی و کریمی انجام می‌دهم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته