دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آستانه هفته دولت

رئیس واحد بندرعباس: هفته دولت یادآور ارزش آفرینی شهیدان والامقام، رجایی و باهنر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک‌نهاد و گرانقدر انقلاب و زنده نگه‌داشتن روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان والامقام، رجایی و باهنر است.
کد خبر : 33946

مهدی باقری با توجه به نقش و جایگاه رفیع دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار آنا گفت: دولت‌های اسلامی همواره در راستای اهداف اسلام و انقلاب گام برداشته‌اند و کشور را در راستای رسیدن به قلل رفیع موفقیت، بالندگی و افتخار سوق داده‌اند.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، پاسداری از استقلال و دفاع از عزت و سربلندی این ملت را از وظایف خطیر دولت دانست و گفت: تاریخ بیانگر کوشش‌ها و تلاش‌هایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی‌جویی و کمال‌یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام داده‌اند و همچنان با افتخار این بار سنگین را به دوش می‌کشند.


این مسئول گفت: قدردانی از تلاش‌ها و فداکاری‌های دولت‌‏هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‏‌دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده‌‏اند یک وظیفه ملی و دینی است که همه ما باید با قدرشناسی و حمایت همه‌جانبه در زمینه‌های مختلف وفاداری خود را به این نظام اعلام کنیم.


وی همدلی و همزبانی ملت و دولت را نشات و الهام گرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت، امید را در جامعه به ارمغان آورده و کشور را بر روی ریل توسعه و رشد قرار داده است.


رئیس واحد بندرعباس، انجام مذاکرات و دفاع از منافع کشور در عرصه‌های بین‌المللی را کاری بسیار سخت و دشوار عنوان و اظهار کرد: عزم والای دولت در راستای به سر انجام رساندن مذاکرات هسته‌ای، آن هم با رعایت خطوط قرمز و قوانین اسلامی امری مهم و در عین حال سرنوشت ساز بود که این دولت توانست آن را به ایستگاه آخر برساند و قدرت ایران اسلامی را به دنیا دیکته کند.


وی، اثبات جایگاه، سربلندی و عزت دولت و ملت ایران اسلامی را در گرو حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و گفت: بدون تردید حرکت در مسیر ولایت و رهبری، موجب می‌شود تا دست استکبار و مزدوران از کشورمان دور بماند و عزت و سربلندی کشور همراه با توسعه و پیشرفت همیشه مستدام باشد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته