دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 16:23
میرساردو:

جانفشانی‌های بی‌منت و از خودگذشتگی‌های دلاورانه، ویژگی‌های آزادگان سرافراز است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به مناسبت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیز اسلامی با تبریک این روز فراموش‌نشدنی گفت: جانفشانی‌های بی‌منت و از خودگذشتگی‌های دلاورانه، از ویژگی‌های آزادگان سرافرازمان به شمار می رود که در دفاع از کیان نظام اسلامی جان بر کف نهادند و رنج و اندوه دوری را صبورانه تاب آوردند.
کد خبر : 33925

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو، افزود:هشت سال دفاع مقدس ورطه آزمایشی سرنوشت ساز برای ملت شریف ایران اسلامی بود که در آن هرکس به تناسب وسع و توانایی‌اش ازخودگذشتگی و ایثار را افق اندیشه ی خود قرار داد تا آسایش امروز حاصل شودو 26 مرداد 1369 روزی فراموش نشدنی در تقویم پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است، روزی که با بازگشت آزادگان به میهن اسلامی دوباره بوی ایثار و از خودگذشتگی در همه این سرزمین پیچید .


دکتر میرساردو با توجه به بازگشت سرفرازانه آزادگان غیور به میهن عزیزمان ایران اسلامی آن را موهبتی وصف‌ناپذیر برشمرد که شادی دل‌ها و غرور و فخر ملی مان را افزود.


این مسئول افزود:آزادگان ایران اسلامی مردانی هستند که وجود بی آلایش خود را در راستای هویت بخشی ملت و مردم خویش هزینه کردند و به راستی بر قلل رفیع انسانیت ایستاده اند.


وی ادامه داد: آزادگان رزمندگان غیوری هستند که در اسارت نیز همچون اسرای کربلا و به تاسی از حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) پرچم آزادگی و رسالت انقلابی خود را لحظه بر زمین ننهادند و به‌واقع آزادگان به درک مدیریت صحیح عمر خویش نائل آمده اند و راز ماندگاری خود را پس از کربلای جبهه ها دریافته اند و امروز میراثی گرانبها برای ما بشمار می روند.


میرساردو افزود: بر خود فرض می دانم سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن عزیزمان را به تمامی آزادگان عزیز، مردم سلحشور، غیرت مند و قدرشناس تبریک گفته و امیدوارم وجود ارزشمند آزادگان همچون گذشته منشا خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشدو به نوبه خود رشادت‌های شما آزادگان گرانقدر را ارج نهاده و صمیمانه توفیق و سلامتی روزافزونتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر( عج) و سایه سار ولی امر مسلمین جهان، از خداوند تبارک و تعالی خواستارم.


احترام به حقوق زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بالایی برخوردار است


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار همچنین در مراسم تجلیل از همکاران دختر واحد گرمسارگفت: احترام به حقوق زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بالایی برخوردار است.



به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران و آغاز دهه کرامت افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره در ارتقاء جایگاه و حقوق زنان و دختران سرآمد و پیشرو بوده و در این راستا گام‌های مهمی برداشته شده است.


وی با توجه به نرخ تحصیل دانشگاهی دختران در جمهوری اسلامی ایران افزود: نرخ تحصیلات دانشگاهی دختران در ایران هم سطح کشورهای پیشرفته است و این نشان دهنده اهمیتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای توسعه فرهنگی زنان قائل شده است.


سرپرست واحد گرمسار ادامه داد: در جذب استادان در دانشگاه‌ها نیز خانم‌ها و آقایان از حقوق یکسانی برخوردارند و تخصص و توانمندی‌های آنان در جذب استادان موثر است نه جنسیت.


در این جلسه با حضور هیات رئیسه دانشگاه از 8 تن از همکاران دختر واحد گرمسار قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته