دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 13:54
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد

بازنگری و تغییرات در سند سلامت جوانان/ تشکیل نشست با محوریت جوانان در سفرهای استانی

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از بازنگری و تغییرات در سند سلامت جوانان خبر داد و گفت: در این جلسه مصوب شد که وزراء و معاونان آنها در سفرهای استانی حداقل یک نشست با محوریت جوانان تشکیل دهند.
کد خبر : 33924

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد رستمی در پنجاه و پنجمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات جلسه سند سلامت جوانان گفت: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دولتی برای تدوین نهایی سند ملی سلامت جوانان یکی از مصوبات این جلسه بود که پیش‌نویس این سند در جلسه امروز بررسی و مقرر شد در هفته‌های آینده دستگاه‌های عضو ستاد ملی ساماندهی دیدگاه‌های خود را در زمینه این سند ارائه دهند همچنین مصوب شد وزرا و معاونان آنها در سفرهای استانی، حداقل یک نشست با محوریت جوانان با جوانان استان‌ها داشته باشند.


وی ادامه داد: تشکیل یک کمیسیون جدید نیز یکی دیگر از مصوبات پنجاه و پنجمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان بود که با توجه به تغییرات بین‌المللی ضرورت دارد جوانان در دوران پساتحریم در عرصه بین‌المللی مشارکت بیشتری داشته باشند بنابراین تشکیل کمیسیون تخصصی امور بین‌الملل جوانان به تصویب رسید.


رستمی زمان تشکیل جلسه بعدی ستاد ساماندهی امور جوانان را روز سه شنبه پایان هر ماه اعلام کرد و افزود: 34 دستگاه عضو این ستاد هستند،‌ همچنین در بررسی سند سلامت جوانان به این نتیجه رسیدیم که این سند نیاز به بازنگری و اجرای تغییرات دارد و پس از آن به تصویب خواهد رسید.


به گزارش آنا، پنچاه و پنجمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و 19 نماینده از دستگاه‌های مربوطه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته