دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 14:25

پذیرش بدون آزمون در 22 رشته کاردانی و کارشناسی واحد ایوان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان با بهره‌گیری از استادان مجرب، تجهیزات و امکانات مناسب، با ارائه 15 رشته کاردانی و 7 رشته کارشناسی نقش قابل توجهی در تربیت نیروی انسانی متخصص و تحصیل‌کرده در استان ایلام و استان‌های همجوار ایفا می‌کند.
کد خبر : 33920

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ واحد ایوان در فضایی با وسعت 5 هکتار در کیلومتر 2 جاده ایوان‌- ایلام قرار دارد. حضور 15 عضو هیات علمی که اکثرا فارغ‌التحصیل برترین دانشگاه‌های کشور است، تجهیزات آزمایشگاهی بی‌نظیر در میان دیگر واحدها و مراکز دانشگاهی در سطح استان، ساختمان و فضای آموزشی مناسب و همچنین قرارگیری در منطقه جغرافیایی با آب و هوای معتدل و مناسب نقاط برجسته و متمایز این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه‌های استان است.


همچنین با توجه به توسعه صنایع بالادستی در استان و نیاز به متخصصان بومی، استراتژی دانشگاه بر توسعه رشته‌های فنی همچون برق، کامپیوتر، مکانیک، عمران، معماری، صنایع شیمیایی و ... قرار گرفته تا بتواند در آماده‌سازی و تامین نیروی کار متخصص و بومی نقش سازنده‌ای در اشتغال جوانان استان ایفا کند.


اکنون این واحد دانشگاهی با دارا بودن 850 دانشجو و 1800 فارغ‌التحصیل، به عنوان یکی از قطب‌های علمی استان ایلام به‌شمار می‌رود. متقاضیان ورود به دانشگاه می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.AZMOON.ORG مراجعه کنند. همچنین برای اطلاع از رشته‌های تحصیلی دایر در دانشگاه به سایت https://iaueygh.ac.ir مراجعه یا با شماره تلفن 3238117-0843 تماس بگیرند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته