دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 14:20
در گفت‌وگو با آنا

زادمهر: برانکو خودش بازیکنانش را انتخاب کرد/ صندلی‌ها برای کمک به پرسپولیس خالی است

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: برانکو خودش کادر فنی و بازیکنانش را انتخاب کرد و تنها بازیکنی که هیات مدیره نتوانست جذب کند، ضرغام اسماعیل بود.
کد خبر : 33911

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، محمدرضا زادمهر همانند دیگر اعضای هیات مدیره پرسپولیس با قاطعیت از سرمربی پرسپولیس حمایت می کند. وی معتقد است مسائل مختلفی مانع نتیجه گیری سرخ پوشان شده و اگر چنین اتفاقاتی نمی افتاد پرسپولیس قعرنشین لیگ برتر نبود.


زادمهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در تشریح دلایل ناکامی پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ گفت: «پرسپولیس تیم جوانی دارد و مسلما تیم های جوان کم تجربه هستند. ما در این فصل بهترین خط حمله لیگ را پس از سپاهان در اختیار داریم اما روی کم تجربگی بازیکنانمان گل‌های زیادی خوردیم. در این میان داوران هم با سوت‌های اشتباهی که زدند باعث به هم خوردن تمرکز بازیکنان پرسپولیس شدند. بر اساس گفته کارشناسان، داوران در بازی‌های گذشته صحنه‌های 50 به 50 را هم به ضرر ما سوت زدند.»


وی افزود: «یکی دیگر از مشکلات ما اسپانسر باشگاه است که هنوز مشخص نشده است. ما تلاش کردیم تا با بهترین گزینه به توافق برسیم اما تیم حقوقی باشگاه نتوانسته توافقی با متقاضیان داشته باشد و در نتیجه مشکلات مالی تیم زیاد شده است. عواملی از این دست باعث شده تا پرسپولیس در کسب نتایج موردنظر هواداران ناکام بماند.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: «همانطور که در برنامه 90 هم دیدید اکثریت مردم رایشان ماندن برانکو در پرسپولیس بود. هیات مدیره هم که پیش از این اعلام کرده حمایت قاطعی از برانکو خواهد کرد، بنابراین یقین دارم که با تلاش تمامی مجموعه پرسپولیس از بحران خارج می شود و بچه ها ثمره تلاش و کوشش‌شان را خواهند دید.»


زادمهر در واکنش به این خبر که برانکو به نزدیکان خود گفته این فصل اجازه پیدا نکرده بازیکنان مورد نظرش را به پرسپولیس بیاورد و اعضای هیات مدیره پرسپولیس نمی توانند در ناکامی های احتمالی پرسپولیس او را مقصر قلمداد کنند، گفت: «ما 90 درصد از بازیکنان مدنظر برانکو را به پرسپولیس آوردیم. تنها بازیکنی که در جذب آن ناموفق بودیم ضرغام اسماعیل عراقی در پست دفاع چپ بود. برانکو در انتخاب بازیکنانش آزادی عمل داشت. با این حال بهترین فرد برای پاسخگویی به این سوال خود برانکو است.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه عده ای گفته اند اعضای این هیات مصطفی قنبرپور و کریم باقری را به برانکو تحمیل کردند، تصریح کرد: «همه پیشکسوتان پرسپولیس عزیز و گرامی هستند و هر کدام در زمان های مختلف در پرسپولیس خدمت کرده اند. ما گزینه های مختلفی را از میان این عزیزان به برانکو معرفی کردیم که در نهایت باقری و قنبرپور با نظر مستقیم برانکو به پرسپولیس آمدند. ما هیچ اجباری در آوردن فرد خاصی نداشتیم.»


زادمهر در پایان در خصوص اضافه شدن دو نماینده اسپانسر جدید باشگاه به هیات مدیره به جای دو نفر از اعضای فعلی گفت: «هنوز در این مورد تصمیم‌گیری نشده است. ممکن است هیچ فردی از هیات مدیره پرسپولیس خارج نشود. با این حال من اعلام می کنم اگر قرار به جدایی باشد اولین فردی هستم که پرسپولیس را ترک می کنم. هدف من و دیگر اعضا کمک به پرسپولیس است و از حضور افرادی که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند، استقبال میکنیم. از قول من بنویسید همه صندلی ها برای کمک به پرسپولیس خالی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته