دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 14:32
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد

پذیرش دانشجو در بیش از 25 رشته محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان

معاون آموزشی و دانشجویی واحد لنجان از پذیرش دانشجو در بیش از 25 رشته محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان خبر داد.
کد خبر : 33885

منوچهر کرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: واحد لنجان با توجه به پتانسیل قوی و قابلیت خاص منطقه‌ای، با نگرشی اثرگذار باعث رشد سریع و تعالی سیاست‌های کلان دانشگاه خواهد بود.


معاون آموزشی و دانشجویی واحد لنجان با تاکید بر فرایند جذب هیات علمی در واحد لنجان خاطرنشان کرد: با عنایت به پیگیری‌های انجام شده درباره گسترش رشته‌های جدید در مقاطع مختلف به‌ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی، سعی شده است یک روند منطقی در جذب هیات علمی در پیش گرفته شود.


وی مسئولیت این حوزه را خطیر و حساس دانست و اظهار کرد: این معاونت با گستردگی خدمات‌رسانی ایده‌آل به دانشجویان از جمله سرویس ایاب و ذهاب، سلف سرویس، سالن ورزشی، بازارچه‌های خرید و فروش محصولات و تولیدات دانشجویی، زمین روباز شطرنج، پرداخت انواع وام‌ها، مرکز چاپ و تکثیر، مرکز مشاوره دانشگاه، بوفه وکافی‌نت در راستای ارتقای خدمات رفاهی و اجتماعی دانشجویان گامی موثر برداشته است.


کرمیان دانش استادان و دانشجویان را به استاندارد علمی بسیار نزدیک دانست و افزود: واحد لنجان به عنوان یکی از محورهای حاکم آموزش عالی شهرستان همه تلاش خود را در راستای ارتقاء سطح آموزش عالی به کار گرفته تا کیفیت علمی دانشجویان را به سطح استاندارد مطلوب ارتقا دهد.



معاون آموزشی و دانشجویی لنجان، ارتقای کیفی در دانشگاه را در گرو ارتقای علمی آن عنوان و خاطرنشان کرد: این دانشگاه با فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ارتقاء سطح علمی اعضای هیات علمی تاکنون توانسته است چند نفر از اعضا را بورسیه کرده و چندین نفر دکترای تخصصی در رشته‌های برق و عمران را جذب کند.


کرمیان با تشریح ظرفیت پذیرش دانشجو در این واحد بیان کرد: دانشگاه آزاد لنجان در سال تحصیلی جدید ظرفیت پذیرش دانشجو در بیش از 25 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد را داراست که البته پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی به‌صورت بدون کنکور از طریق مراجعه به سایت دانشگاه www.iuln.ac.ir یا حضور در واحد دانشگاهی امکان‌پذیر خواهد بود.


وی ابراز امیدواری کرد با توجه به طرح جامع آموزشی و استفاده از نظریات ارائه شده در آینده نزدیک، با اخذ رشته‌های جدید و جذب استادان هیات علمی متخصص با مدرک حداقل استادیاری در راستای ارتقاء سریع سطح علمی دانشگاه گام برداریم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته