دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 14:33

پیشرفت 85 درصدی ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا

بنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا از زمان احداث تاکنون، پیشرفت فیزیکی 85 درصدی داشته است.
کد خبر : 33860

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا گفت: بنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه که در تاریخ دی ماه 93 شروع شد به مرحله نازک‌کاری رسیده و تاکنون پیشرفت 85 درصدی در فعالیت‌های عمرانی داشته است.


مهندس علی محمدشاهی درباره مشخصات این پروژه اظهار کرد: طرح یادمان شهدای گمنام دانشگاه الهام گرفته از بنای مقدس قدس شریف است و گنبد طلائی آن بر روی هشت ستون به یاد هشت سال دفاع مقدس نصب شده است.


محمدشاهی افزود: این پروژه دارای 200 متر مربع زیر بنا و 800 متر مربع محوطه بیرونی است که با استفاده از معماری اسلامی و کاشی کاری فیروزه‌ای آیات قرآنی با موضوع شهید و شهادت بر روی آن نقش بسته است.


سرپرست معاونت عمرانی دانشگاه آزاد شهرضا تاریخ احتمالی افتتاح این یادمان را در آغاز سال تحصیلی جدید که مقارن با هفته دفاع مقدس است، بیان کرد.


مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در جوار مسجد و حسینه این دانشگاه معطر به پیکر دو لاله خونین کفن دوران دفاع مقدس است که این دو شهید در تاریخ 29 آذر سال 91 مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه(ع) دختر سه ساله امام حسین(ع) در آن آرام گرفته اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته