دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 11:43
در گفت‌وگو با آنا

پیرمؤذن: برخی می‌خواهند عمق ماجرای غارت بیت‌المال را به اختلافات بین‌شهری اردبیل و آستارا تقلیل دهند

نماینده مردم اردبیل در مجلس درباره موضوعات مطرح‌شده از تخلفات و زمین‌خواری‌ها در گردنه حیران و اتهام به خانواده وی گفت: برخی می‌خواهند موضوع زمین‌خواری را به اختلافات بین‌شهری اردبیل و آستارا تبدیل کنند تا عمق ماجرای غارت بیت‌المال پوشیده شود.
کد خبر : 33841

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا،‌ درباره اظهارات نماینده آستارا مبنی بر زمین‌خواری خانواده پیرمؤذن و نمایندگان وقت استان گفت: من به آقای نعیمی می‌گویم هر سند و مدرکی که در دست دارد منتشر کند؛ بنده هم مدارکی دارم درباره آقای نعیمی و اطرفیانش.


وی ادامه داد: تنها موردی که مربوط به ما می‌شود در مورد برادر کوچک من است که تنها یک ویلا به‌صورت قانونی در این منطقه خریداری کرده بود که آن را هم واگذار کرد.


نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه «موضوعی که در این بین مطرح است، تاراج جنگل‌های کشور است»، از رسانه‌ها خواست مسائل مربوط به این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند.


دبیر فراکسیون محیط زیست مجلس افزود: بنده سه بار به آقای اسماعیل‌نیا به‌عنوان رئیس کمیته تحقیق و تفحص از امور جنگل‌ها نامه نوشتم و به‌طور جدی پیگیر ماجرا بودم؛ اما برخی دست پیش گرفتند تا پس نیفتند و فرار رو به جلو کردند.


وی گفت: حتی با آقای جهانگیری به عنوان معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز موضوع را مطرح کردم و ایشان گروهی را به استان اردبیل فرستاد و در جریان ماجرا قرار گرفت.


پیرمؤذن خاطرنشان کرد: ما مدارک زمین‌خواری‌ها را به جهانگیری و کاظم پالیزدار مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه کردیم و در موضوع این تخلفات کاری به اشخاص نداشتیم، اما کسانی‌که پایشان در میان است، می‌خواهند موضوع زمین‌خواری را به اختلافات بین‌شهری اردبیل و آستارا تبدیل کنند تا عمق ماجرای غارت بیت‌المال تحت‌الشعاع قرار گیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته