دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1393 - 15:10
برای آنالیز و تماشای دیدارهای پلی‌آف لیگ برتر

کواچ دوشنبه به ایران می‌آید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران به منظور تماشای مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال و برگزاری نشست با مسئولان فدراسیون، روز دوشنبه به ایران خواهد آمد.
کد خبر : 3383

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا ، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران که پس از پایان بازی‌های آسیایی اینچئون به کشورش سفر کرده است، بامداد دوشنبه به ایران بازخواهد گذشت.


مهم‌ترین هدف کواچ از حضور در ایران نهایی کردن برنامههای تیم ملی والیبال در سال 94 و در نشستی با حضور مسئولین فدراسیون والیبال است.


این برنامه‌ها شامل زمان تشکیل تیم ملی والیبال الف و ب ، کادر فنی این تیم ها، نفرات دعوت شده به این تیم ها و بازی های تدارکاتی و اروهای برون مرزی مورد نیاز خواهد بود.


همچنین حضور در دیدارهای مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از دیگر برنامه های سرمربی تیم ملی والیبال در مدت حضورش در ایران است. کواچ فیلم بیشتر مسابقات دور مقدماتی را دیده است و با حضور در مرحله پلی آف شناختش نسبت به بازیکنان بیشتر خواهد شد.


تیم ملی والیبال ایران در سال آینده سه رویداد مهم پیش رو دارد که در سفر سرمربی تیم ملی والیبال به ایران برای حضور شایسته در آنها برنامه ریزی نهایی خواهد شد.


لیگ جهانی والیبال سال 2015، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در تهران و جام جهانی والیبال در ژاپن سه رویداد مهم سال 1394 تیم ملی والیبال ایران است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته