دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 10:31

نفت - ملوان؛ تلاش منصوریان و یارانش برای کسب اولین برد

نفت تهران در شرایطی در اولین بازی هفته چهارم پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ملوان بندر‌انزلی می رود که در سه بازی گذشته خود در این رقابت‌ها بردی را کسب نکرده است.
کد خبر : 33817

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام دیدار تیم‌های نفت تهران و ملوان بندر انزلی آغاز خواهد شد. تقابل سرمربیان این دو تیم که از قضا دوستان صمیمی همدیگر نیز به شمار می روند می‌تواند جذابیت‌های این دیدار را دوچندان کند. همچنین مصاف جلال حسینی مقابل تیم سابقش نیز از دیگر نکات جالب دیدار نفت و ملوان خواهد بود.


این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که نفتی‌ها در سه هفته گذشته نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.کسب دو تساوی و یک شکست نمی تواند نتیجه مناسبی برای نفت تهران باشد. از یاد نبریم این تیم تا هفته پایانی فصل گذشته جزو مدعیان قهرمانی محسوب می شد اما در سه هفته ابتدایی لیگ پانزدهم هنوز بردی را کسب نکرده است. ضمن این که نفت تهران باید روز سه شنبه هفته آینده در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی امارات برود و این مسئله می تواند کار را تا حدود زیادی برای این تیم مقابل ملوان مشکل کند. منصوریان اگر می خواهد بازیکنانش با روحیه خوبی مقابل نماینده امارات صف آرایی کند باید به دنبال برد در دیدار مقابل قوهای انزلی باشد.


در آن سوی میدان ملوانی ها که حمید استیلی را روی نیمکت خودشان می بینند با کسب 6 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارند. بدون شک این تیم یکی از غیرقابل پیش بینی ترین تیم های لیگ پانزدهم محسوب می شود چرا که به دلیل مشکلات مدریتی نتوانست دوران آماده سازی خوبی را پشت سر بگذارد اما تا به این جای کار توانسته‌اند دو برد بسیار ارزشمند مقابل تیم های ذوب آهن و استقلال اهواز کسب کنند.


با این شرایط نباید انتظار داشته باشیم نفت تهران کار راحتی مقابل ملوان داشته باشد. هر چند به نظر می رسد کسب یک امتیاز از این دیدار مهمترین هدف استیلی باشد اما منصوریان به خوبی می داند در این بازی محکوم به برد است و اگر نتواند در پایان چهارمین هفته نیز به برد دست پیدا کند احتمال این که تیمش وارد بحران شود چندان دور از ذهن نیست.


برنامه بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر خلیج فارس


چهارشنبه 28 مرداد


ملوان- نفت تهران ، ساعت 19:15


پنج‌شنبه 29 مرداد


سیاه جامگان - گسترش فولاد، ساعت 18:30


ذوب آهن - پرسپولیس، ساعت 19:15


فولاد - سپاهان، ساعت 19:15


سایپا - استقلال خوزستان، ساعت 19:15


جمعه 30 مرداد


تراکتورساز- پدیده، ساعت 17:30


صبای قم - راه‌آهن، ساعت 18:15


استقلال - استقلال اهواز، ساعت 19:15



جدول رده‌بندی لیگ برتر خلیج فارس تا پیش از آغاز هفته چهارم



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته