دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 09:15
رئیس واحد شیراز تاکید کرد:

ضرورت اجرای طرح‌های ماندگار فرهنگی و حل مشکلات صنفی دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، اجرای طرح‌های ماندگار فرهنگی را از طریق تعامل و همکاری متقابل با دستگاه‌های فرهنگی در کشور و اهتمام بخشیدن به حل مسائل و مشکلات صنفی دانشجویان و رضایت آنان را ضروری دانست.
کد خبر : 33781

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمزه سارویی ابراز امیدواری کرد، شاهد پیشرفت هرچه بیشتر امور فرهنگی و رونق برنامه های فرهنگی متناسب با نیاز روز جامعه و دانشجویان باشیم.


وی که عصر دیروز در مراسم تکریم و معارفه معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و معارفه معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که با حضور دکتر حمید محمودیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، دکتر عبدالحمید فرزانه رئیس دبیرخانه هیات امنا و دیگر مسئولان دانشگاه برگزار شد با قدردانی از زحمات دکتر مهدی شیخ موحد معاون پیشین دانشجویی و دکتر مرتضی حق‌شناس معاون پیشین فرهنگی اجتماعی واحد شیراز، حضور دکتر حبیب‌الله ابراهیمی را به عنوان نخستین معاون دانشجویی فرهنگی واحد شیراز و انتصاب دکتر جمال‌الدین الوانی را به سمت معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تبریک گفت.


سارویی اظهار کرد: کاهش بوروکراسی و چابک‌سازی مهم‌ترین هدف از ادغام معاونت دانشجویی و فرهنگی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است که این هم به نوبه خود از برکات تجمیع 2 در این دانشگاه است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: فراهم کردن و ایجاد یک بستر سالم فرهنگی – دانشجویی در دانشگاه از موارد مهم و ضروری است و می‌طلبد مسئولان امر در این حوزه با تلاش و پشتکار مضاعف که بی‌شک سلامت روح و روان دانشجویان را از بعد فرهنگی فراهم می‌کند و آنان را در بعد آموزش و تحصیل آماده می‌سازد، منطقی عمل کرده و مدیریت عقلانی را سر لوحه کار خود قرار دهند.



دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد فارس، مهم‌ترین ویژگی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحدها را در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت و سوی عملیاتی شدن طرح‌های ماندگار فرهنگی از طریق تعامل و همکاری متقابل با دستگاه های فرهنگی در کشور و اهتمام بخشیدن به حل مسائل و مشکلات صنفی دانشجویان و رضایت آنان عنوان کرد.


وی گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است و ما باید در هر سنگر و با هر عنوانی سعی در کسب رضایت خداوند داشته باشیم، اگر انتصابات بر اساس لیاقت، شایستگی، تعهد و تدین و پایبندی به اصول باشد، مطمئناً منشأ خیر و برکت خواهد بود.


به گزارش آنا در پایان این مراسم از تلاش‎های شیخ‌موحد در زمان مسئولیت معاون دانشجویی و حق‌شناس، معاون فرهنگی اجتماعی واحد شیراز با اهدای لوح سپاس قدردانی شد و ابراهیمی به عنوان نخستین معاون دانشجویی فرهنگی واحد شیراز معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته