دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1393 - 14:55
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی در زیرساخت‌های علمی و پژوهشی سرآمد است

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در زیرساخت‌های علمی و پژوهشی در منطقه سرآمد است و می‌تواند در حل مشکلات کشور قدم‌های اساسی بردارد.
کد خبر : 3378

محمدعلی پورمختار در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا در حاشیه بازدید از امکانات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به منظور تاسیس رشته های پزشکی گفت: امکانات و زیرساخت های بسیار مناسبی بر اساس مقررات وزارت بهداشت در این واحد دانشگاهی فراهم آمده است.


وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان زیرساخت های علمی و پژوهشی در استان و منطقه سرآمد است و امیدواریم با جذب دانشجوی پزشکی نیز بتواند نیاز منطقه و غرب کشور را فراهم نماید.


نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی همدان به منظور فراهم آوردن این امکانات و تجهیزات پیشرفته قابل تقدیر است.


پورمختار با اشاره به بحث مذاکره تیم انرژی هسته ای کشورمان به آنا گفت: ما باید نگاه ویژه خود را به ظرفیت های اقتصادی و انسانی بالایی که داریم بیندازیم، نه اینکه تمام چشم و حواسمان به خارجیان و رفتار آنها معطوف شود.


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد که نباید این تصور ایجاد شود که اگر توافق انجام شد، تمام مشکلات حل می شود.


بازدید پورمختار از امکانات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی همدان



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته