دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1394 - 14:37
در گفت‌وگو با آنا

ملی پوش بسکتبال ایران: قهرمان آسیا می‌شویم مگر اینکه خواست خدا نباشد

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: با تمرینات خوبی که انجام داده ایم به احتمال فراوان قهرمان جام ملت های آسیا خواهیم شد.
کد خبر : 33714

اوشین ساهاکیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به شرایط خوب تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: «پس از آنکه رئیس فدراسیون بسکتبال مشخص شد برنامه ریزی بسیار خوبی برای تیم ملی صورت گرفت و در نهایت فرانک بائرمن آلمانی سرمربی تیم ملی شد. اردوهای آمادگی به سرعت آغاز و تمرینات زیر نظر سرمربی جدید برگزار شد. همه چیز روی برنامه ریزی و منظم تر از سال های قبل جلو رفت و اردوی تدارکاتی بسیار خوبی نیز در چین برگزار کردیم.»


وی افزود: «طبق برنامه پس فردا(چهارشنبه) راهی آلمان می شویم تا اردویی در این کشور برگزار کنیم و مقابل تیم‌های خوب آلمانی قرار بگیریم. پس از آن هم در جام ویلیامز جونز تایوان شرکت خواهیم کرد تا با آمادگی کامل در رقابت‌های جام ملت های آسیا در استرالیا شرکت کنیم.»


ملی‌پوش بسکتبال خاطرنشان کرد: «با توجه به روند مثبتی که در حال طی کردن آن هستیم اگر با همین تیم کامل راهی رقابت های جام ملت ها شویم به طور قطع قهرمان جام ملت ها می شویم. تنها عاملی که می تواند مانع قهرمانی بسکتبال ایران و المپیکی شدنش شود خواست خداست و اگر او نخواهد قهرمان نمی شویم.»


ساهاکیان با اشاره به رزومه قوی سرمربی تیم ملی بسکتبال بیان داشت: «فرانک بائرمن 8 سال سرمربی تیم ملی آلمان بوده و موفقیت های زیادی را برای این تیم کسب کرده است. بائرمن با بازیکنان بزرگی کار کرده و در ایران هم با نظم مثال زدنی تمرینات را ارائه می کنند. او به قدری زمان برایش اهمیت دارد که هیچ بازیکنی به خود اجازه نمی دهد در تمرین تاخیر داشته باشد. تمامی بازیکنان بین 15 تا 45 دقیقه زودتر خود را به تمرینات می رسانند و مشغول گرم کردن می شوند تا به محض آمدن بائرمن تمرینات آغاز شود.»


وی افزود:« با توجه به تسلط بائرمن به زبان انگلیسی وی به خوبی با بیشتر بازیکنان درون تمرین ارتباط مفیدی برقرار می کند. در جایی که چند بازیکن هم متوجه منظور سرمبی تیم ملی نشوند، مهران شاهین طبع مربی تیم ملی منظور بائرمن را به آنها توضیح می دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب