دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1394 - 12:49
در گفت‌و‌گو با آنا

مربی استقلال: اتفاقی به ذوب‌آهن باختیم/ در اهواز باید تمرکز داشته باشیم

سیروس دین‌محمدی گفت: استقلال بعد از دو بردی که کسب کرد مقابل ذوب آهن تمرکز کافی نداشت.
کد خبر : 33686

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به این‌که شکست مقابل ذوب آهن تنها یک اتفاق بود، اظهار داشت: «ذوب آهن تیم خیلی خوبی است که در ضدحمله ها برای هر تیمی می تواند خطرناک باشد. این تیم حتی در دو بازی اولش که مغلوب شده بود عملکرد خوبی داشت و حقش باخت نبود.»


وی در ادامه افزود: «ما بعد از دو بردی که کسب کردیم مقابل ذوب‌آهن تمرکز کافی نداشتیم. در نیمه اول این بازی موقعیت های زیادی را از دست دادیم. در نیمه دوم هم ذوب آهن بازی را کنترل کرد و از جلو کشیدن تیم ما نهایت استفاده را برد. به نظر من شکست مقابل ذوب آهن تنها یک اتفاق بود. در فوتبال گاهی اوقات چنین اتفاقاتی می افتد. به طور مثال کسی نمی توانست پیش بینی کند بارسلونا با 4 گل مقابل اتلتیکوبیلبائو شکست بخورد.»


دین محمدی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با مشکل بدنی روبرو است؟ یادآور شد: «من چنین چیزی را قبول ندارم. در نیمه دوم بازی مقابل ملوان اگر همانند نیمه اول حمله نکردیم به این خاطر بود که به نتیجه دلخواهمان دست یافته بودیم. بنابراین دلیلی نداشت بی‌محابا حمله کنیم. بازیکنان استقلال توانایی دوندگی در 90 دقیقه بازی را دارند.»


مربی استقلال درباره دیدار این تیم مقابل استقلال اهواز در هفته چهارم لیگ برتر تصریح کرد: «ما در این دیدار به دنبال سه امتیاز بازی هستیم. استقلال اهواز تیم بسیار خوبی است که در سه بازی اخیر هم عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. ضمن اینکه گرمای هوا می‌تواند کار را برای ما سخت‌تر کند اما ما نیز برای این بازی تدابیری اندیشیده‌ایم. امیدوارم در نهایت با کسب امتیازات کامل این دیدار به تهران بازگردیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته