دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1394 - 12:33

محمود اسلامیان: عقل حکم می‌کند کی‌روش را اذیت نکنیم/ اولویت اول فدراسیون حفظ سرمربی تیم ملی است

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش مربی بزرگی است و تاثیرات خوبی بر فوتبال ایران گذاشته و حیف است چنین مربی را از دست بدهیم.
کد خبر : 33685

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، محمود اسلامیان در پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب گفت: «تیم ملی ایران شرایط ویژه‌ای دارد و همه باید کمک کنیم تا این تیم بدون دغدغه در مسابقات پیش رو شرکت کند. به همین دلیل ما در فدراسیون فوتبال در تلاش هستیم تا شرایط نرمالی را برای تیم ملی فراهم کنیم تا کی‌روش و بازیکنانش فقط به بازی هایی که پیش رو دارند فکر کنند.»


وی در ادامه افزود: «اولین بازی که تیم ملی پیش رو دارد بازی با گوام است. برای رسیدن به این کشور چند راه پروازی وجود داشت که ما در نهایت تصمیم گرفتیم تا تیم ملی با یک پرواز چارتر به گوام برود تا بازیکنان راحت و با کمترین خستگی به این کشور برسند و خود را برای بازی با گوام آماده کنند.»


اسلامیان در ادامه و در پاسخ به این سوال که وی به عنوان مدیر تیم‌های ملی چه برنامه‌هایی برای این تیم دارد گفت: «عنوان مهم نیست، مهم این است که کار را انجام دهیم.»


این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال ادامه داد:«اولویت اول کاری ما این است کی‌روش را حفظ کنیم. کی روش در کنار اینکه مربی بزرگی است توانسته تاثیرات خوبی بر فوتبال ایران بگذارد و حیف است چنین مربی را از دست بدهیم. ما با کی‌روش قرارداد داریم و عقل حکم می‌کند وقتی شما با کسی قرارداد دارید به او پول می‌دهید و او را اذیت نکنید. کی‌روش امتحان خود را پس داده و ما را به جام جهانی برده، همچنین ما با او شیلی را شکست داده‌ایم ضمن اینکه بازیکنان به کی‌روش علاقه دارند.»


وی در پایان افزود: «کی‌روش شایسته‌سالاری را انجام داده و مربی شناخته‌شده جهانی است. برای فوتبال ایران خوب بوده و باید همه کمک کنیم اگر به دنبال رفتن به جام جهانی هستیم او در آرامش به کارش ادامه دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته