دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دکتر حسین زاده لطفی: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد هرسال از طریق دو فراخوان جداگانه جذب می‌شوند

فرهاد حسین زاده لطفی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: جذب اعضای هیئت‌علمی در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس فراخوانی که سالیانه دو بار توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام می‌شود، صورت می‌پذیرد.
کد خبر : 33679

به گزارش آنا، به نقل از ایرنا، دکتر حسین زاده لطفی درباره این فراخوان بیان داشت: در این فراخوان، متقاضیان به سامانه جذب اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس jazb.iau.ir مراجعه و با انتخاب یکی از طرح‌های استخدام، راتبه-بورسیه، طرح سربازی یا نخبگان اقدام به ثبت مشخصات فردی، مستندات علمی و پژوهشی خود می‌کنند و در پایان پرینت فرم ثبت‌نام را به همراه مدارک و مستندات موردنیاز مندرج در سایت به واحد دانشگاهی موردتقاضا تحویل داده تا در فرآیند دعوت به مصاحبه علمی و عمومی در استان موردتقاضا قرار گیرند.


وی خاطرنشان کرد: پس از اخذ تأییدیه‌های لازم و بر اساس امتیازات علمی و پژوهشی کسب‌شده متقاضیان در شرایط رقابتی، متقاضیان با اولویت بالاتر به استان موردتقاضا با اولویت جذب در واحد دانشگاهی انتخاب‌شده برای صدور حکم معرفی خواهند شد.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد افزود: همچنین متقاضیان می‌توانند سوا لات، انتقادات و پیشنهاد‌ها خود را از طریق بخش ارتباط با ما در سامانه جذب، با کارشناسان حوزه جذب مطرح کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته