دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد رفتنی شد

پرونده بانک مهر اقتصاد آن قدر در بانک مرکزی معطل ماند تا به تغییر مدیرعامل آن منجر شد.
کد خبر : 33666

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، از مدتها پیش بانک مهر اقتصاد با مشکل دریافت مجوز از سوی بانک مرکزی مواجه بوده است. گرچه ظاهرا اقدامات اولیه برای این کار انجام شده است،هنوز هم بانک مرکزی از آوردن نام این بانک در فهرست بانک‌های مورد تاییدش خودداری می‌کند.


این بانک که پیش از این با نام موسسه اعتباری مهر شناخته می‌شد، هم اکنون از عنوان «بانک»‌ بر سر در شعب استفاده می‌کند،‌ در حالی که هنوز نتوانسته است با بانک مرکزی درباره وضعش به نتیجه برسد.


به تازگی خبر رسیده که غلامحسین تقی نتاج از مدیرعاملی این بانک کنار گذاشته شده است. به نظر می‌رسد این رفتن با ارائه مجوز بانک مرکزی بی‌ارتباط نباشد.


نتاج در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با تایید خبر انتصاب مدیرعامل جدید برای این بانک گفت: بانک را در حالی که تنها 5 درصد معوقات دارد تحویل هیأت مدیره دادم.


وی با بیان اینکه این بانک مجوز تأسیس داشته و هم‌ اکنون منتظر طی فرایند قانونی برای تکمیل خصوصی‌سازی است، افزود: هم‌اکنون 25 درصد سهام این بانک در فرابورس واگذار شده است و اگر میزان واگذاری سهام این بانک به 51 درصد برسد، مجوز تطبیق بانک نیز صادر خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته