دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1394 - 11:00
در گفت‌و‌گو با‌ آنا

اژدری‌زاده: از اسکوچیچ حمایت می‌کنیم/ هیچ بازیکنی را به سرمربی تحمیل نکرده‌ام

مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: به جز یک تیم که از سهمیه نامتعارف استفاده کرد، سایر تیم‌ها عملکرد یکسانی در فصل نقل و انتقالات داشتند.
کد خبر : 33647

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره نتایج ضعیف فولاد خوزستان در سه هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: «هر تیمی که در لیگ برتر حضور دارد در طول مسابقات دچار فراز و نشیب می شود و فولاد خورستان نیز از این امر مستثنی نیست.»


وی در ادامه افزود: «با توجه به اینکه فولاد کادر فنی خوبی دارد به طور حتم به زودی به روزهای خوبمان باز خواهیم گشت زیرا فولاد یکی از تیم‌های بابرنامه است و این با‌برنامه بودن تاثیر مثبتی در نتایج تیم خواهد داشت.»


مدیرعامل فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ادامه نتایج ضعیف فولاد، امکان برکناری اسکوچیچ وجود دارد؟ گفت: «اسکوچیچ قراردادی دو ساله با ما دارد و وی تا پایان قراردادش در فولاد باقی خواهد ماند. تاکنون هیچ بازخواستی از وی صورت نگرفته است زیرا من و اعضای هیات مدیره به کار وی ایمان داریم و مطمئن هستیم فولاد به زودی به رد‌ه‌های بالای جدول صعود خواهد کرد.»


اژدری‌زاده درباره به خدمت نگرفتن حسن بیت سعید که در حال حاضر آقای گل لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: «من در طول هفت سالی که مدیرعامل فولاد نوین بودم حتی برای یکبار بازیکنی را به سرمربی تحمیل نکردم. درباره بیت سعید هم باید بگویم اگر من سرمربی فولاد بودم از بیت سعید استفاده می کردم اما در حال حاضر مسئولیت فنی تیم بر عهده اسکوچیچ است و من هیچ دخالتی در این زمینه نخواهم داشت.»


وی با بیان اینکه فولاد دارای هواداران زیادی در تمام کشور است، تصریح کرد: «باید از هوادارانمان به دلیل اینکه نتوانستیم نتایج دلخواه آنها را در سه هفته ابتدای لیگ کسب کنیم عدرخواهی کنم اما همانطور که گفتم به زودی فولاد خوزستان همان تیمی خواهد شد که همگان انتظار دارند.»


مدیرعامل فولاد خوزستان درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: «به جز یک تیم که از سهمیه نامتعارف استفاده کرد، سایر تیم‌ها عملکرد یکسانی در فصل نقل و انتقالات داشتند. ضمن اینکه ما هنوز یک جای خالی در لیستمان داریم و قصد داریم یک مهاجم خارجی را به خدمت بگیریم.»


اژدری‌زاده در پایان صحبت هایش با اشاره به کار سخت فولادخوزستان مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهارم عنوان کرد: «برای سپاهان احترام زیادی قائل هستیم. در این باشگاه بسیار از دوستان ما حضور دارند اما ما برای پیروزی به اصفهان می رویم و امیدوارم بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته