دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1394 - 09:47

جهانگیری: مازندران باید به صورت متوزان توسعه یابد

معاون اول رئیس‌جمهوری توجه به مسایل زیست‌محیطی و منابع طبیعی در توسعه مازندران را مهم دانست و گفت: مازندران باید در همه بخش‌ها به صورت متوزان توسعه یابد.
کد خبر : 33618

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در سفر به استان مازندران در فرودگاه نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اتخاذ سازوکارهای ویژه برای رفع مشکلات صنعت و معدن و بررسی مسایل زیست محیطی و آنچه زمینه‌ساز توسعه صنعت در استان مازندران است هدف این سفر است.


وی افزود: استان مازندران جزو استان‌هایی است که در حوزه‌های شیلات، کشاورزی و منابع طبیعی ظرفیت‌های فراون دارند و امروزه بسیاری از محصولات مورد نیاز کشور از این استان تامین می‌شود.


معاون اول رئیس جمهوری اتخاذ تدابیر و ساز و کار مناسب برای رفع مشکلات حوزه صنعت در استان مازندران را از اهداف سفرش اعلام کرد.


جهانگیری به منظور بازدید و افتتاح چند طرح مهم درمازندران و حضور در نشست شورای اداری به این استان سفر کرده است.


در این سفر، جهانگیری از طرح پرورش ماهی در قفس شهرستان نوشهر بازدید و کارخانه نساجی بی‌بافت کلاردشت را افتتاح می‌کند.


بهره‌برداری از مرکز پرورش ماهیان خاویاری قره برون جویبار و بازدید از بندر امیرآباد بهشهر، سد گلورد، بهره‌برداری از کارخانه تولید خمیر کاغذ از بازیافت صنایع چوب و کاغذ مازندران، سخنرانی در جمع فعالان اقتصادی مازندران از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس‌جمهوری در سفر به مازندران است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته