دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1394 - 08:10
در فینال رقابت‌های بسکتبال المپیاد دختران دانشجوی سما کشور در همدان

اصفهانی‌ها با اختلاف یک امتیاز قهرمان بسکتبال شدند

پرونده مسابقات بسکتبال المپیاد دختران دانشجوی سما کشور با قهرمانی تیم اصفهان بسته شد.
کد خبر : 33572

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شده عصر یکشنبه با مشخص شدن تیم قهرمان این رقابت‌ها به پایان رسید.


در رقابت‌های بسکتبال 9 تیم حاضر در سه گروه تقسیم شدند که در گروه «الف» کرمانشاه، تهران و کردستان و در گروه «ب» اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی و در گروه «ج» آذربایجان غربی، خوزستان و آذربایجان شرقی حضور داشتند.


در دور نهایی این رقابت‌ها تیم‌ها در سه گروه دیگر تقسیم‌بندی شدند تا برای عنوان‌های اول تا نهم با هم مبارزه کنند.



در دیدار پایانی این مسابقات تیم‌های مدعی اصفهان و کردستان با قضاوت فاطمه بهرامی، راضیه خراسانی و زهرا مهری به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم اصفهان فقط با یک امتیاز اختلاف برابر حریف کردستانی خود به برتری رسید.


در این مسابقه تیم کردستان در کوارترهای اول و دوم با نتایج 16 بر 14 و 21 بر هشت از حریف اصفهانی خود پیشی گرفت اما در دو کوارتر پایانی این بازی با حساب 16 بر 14 و 23 بر 9 به سود اصفهان به پایان رسید تا در مجموع چهار وقت معمول بازی تنها با یک امتیاز اختلاف 61 بر 60 اصفهانی‌ها سرود قهرمانی بخوانند.


در پایان این مسابقات مربی و سرپرست تیم کردستان به نحوه قضاوت داوران اعتراض کردند.


المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که با حضور 280 ورزشکار در سه رشته بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده امروز با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به‌ کار خود پایان می‌دهد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته