دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1394 - 15:57

شمارش معکوس تا برگزاری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران

با اهتزاز پرچم کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در کنار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در محوطه اصلی واحد گناباد و در جوار مسجد و مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه، شمارش معکوس برای برگزاری این رویداد علمی بزرگ کشور آغاز شد، همایشی که اندیشمندان و پژوهشگرانی را از سرتاسر و جای جای میهن، راهی گناباد و بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان یعنی دانشگاه آزاد اسلامی خواهد کرد.
کد خبر : 33538

به گزارش خبرنگار آنا، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد گناباد در قالب کمیته‌های اجرائی، انفورماتیک، اطلاع رسانی و تبلیغات، اسکان، پشتیبانی، پذیرش، ارتباط با صنعت و دانشجوئی هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران با جنب و جوش و فعالیت خود، حال و هوای خاصی را به واحد داده‌اند.


در همین راستا دکتر سعید بلوچیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران از آمادگی کامل برای برگزاری کنفرانس هفتم می‌گوید.


وی ابراز امیدواری کرد تا هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران همانند کنفرانس‌های قبلی به نحو خوبی برگزار شود و دانشگاه آزاد اسلامی گناباد میزبانی شایسته برای میهمانان و شرکت کنندگان در کنفرانس باشد.


بلوچیان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه گناباد شهری تاریخی با داشتن طولانی‌ترین و پرآب‌ترین قنات دنیا و دیگر نقاط و جاذبه‌های گردشگری است و همچنین حرم مطهر امامزاده سلطان محمد عابد برادر بزرگوار امام رضا(ع) را در شهر کاخک دارد و با درا بودن موزه‌های متعدد و از همه مهمتر با توجه به اینکه مردم گناباد مردمانی میهمان‌نواز و با فرهنگ بالایی هستند، بنابراین میهمانان و شرکت کنندگان در کنفرانس که بیش از 95 درصد آنان غیربومی هستند همانند کنفرانس‌های قبلی خاطره‌ای خوش و دوست‌داشتنی از گناباد و اهالی خونگرم آن خواهند داشت.


دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با سی سال فعالیت به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، این بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، افتخار دارد با برگزاری ده‌ها کنفرانس و همایش ملی در راه اعتلا و ارتقای دانش و تولید علم که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، گام‌های زیادی برداشته است.


هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران طی روزهای 28 و 29 مرداد جاری در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته