دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تعیین روسای کمیته‌های شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان

رئیس شورای تخصصی عمران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، خواستار توجه ویژه معاونان عمرانی واحدهای استان کرمان به تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بالا شد.
کد خبر : 33535

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ دکتر رامین طباطبایی در جلسه شورای تخصصی عمران استان کرمان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌ها و همچنین تعیین تکلیف مالکیت قطعی املاک واحدها از وظایف اصلی و دارای اولویت است که باید پیگیری شود.


رئیس شورای تخصصی عمران استان کرمان با توجه به کارهای انجام شده برای بهبود فضای آموزشی و رفاهی دانشجویان خواستار توجه ویژه به این بخش شد.


تعیین روسای کمیته‌های تخصصی یکی از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد که در این راستا، مهندس مهرابی به عنوان رئیس کمیته املاک و مستغلات، مهندس شفیعی زاده به عنوان رئیس کمیته اقتصاد و سرمایه‌گذاری و مهندس میرزایی به عنوان رئیس کمیته حق فنی، مهندس شاهرخی به عنوان رئیس کمیته فنی ساختمان و دکتر مهدی‌زاده به عنوان رئیس کمیته طرح‌های عمرانی انتخاب شدند.


همچنین مقرر شد مهرابی با کمک یک حقوقدان زبده برای تملک قطعی املاک دانشگاه در استان اقدام کند.


بررسی املاک مازاد واحدها و تحویل موقت دانشکده پزشکی کرمان، تصمیم‌گیری برای واحدهای بدون مسئول حوزه عمرانی و نحوه اجرای وظایف کمیته‌ها از جمله مواردی بود که در این شورا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: استان کرمان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته