دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1394 - 14:01
در گفت و گو با آنا

سعید عباسی: در جذب حمزه یونس دلال‌ها نقشی نداشتند/ سر و شکل تیم‌ها بعد از هفته هفتم مشخص می‌شود

مدیرعامل‌ باشگاه تراکتورسازی گفت: بازیکنانی که جذب تیم شده‌اند با نظر مستقیم تونی اولیویرا بوده‌ و دلال‌ها در جذب نفرات جدید نقشی نداشتند.
کد خبر : 33490

سعید عباسی ضمن بیان این مطلب در خصوص عملکرد سرخ‌پوشان تبریز در سه هفته ابتدایی لیگ پانزدهم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا گفت: «آنچه که مشخص است و مشکل مشترک تمامی تیم‌هاست بحث هماهنگی بازیکنان است که در همه تیم‌ها مشاهده می‌شود، از تیم ما 11 بازیکنان خارج شدند و 12 بازیکنان وارد شده‌اند که 6 تا از این بازیکنان سرباز بودند و یکسال تمام بازی نکرده‌اند. بحث برنامه ریزی سازمان لیگ و فصل نقل انتقالات که خیلی از بازیکنان دوست دارند در روزهای آخر نقل و انتقالات به تیم ها ملحق شوند هم یکی دیگر از مشکلات مشترک تیم‌های لیگ برتری است.»


وی در ادامه گفت: «فکر می کنم سر و شکل تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر بعد از هفته هفتم به طور کامل مشخص شود، البته تیم سپاهان تا به امروز خوب کار کرده‌ است که علت آن به عدم تغییرات زیاد در کادر فنی و بازیکنان آن برمی‌گردد.»


مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اعتراض هواداران به عملکرد یونس حمزه در سه بازی ابتدایی لیگ به خصوص بازی با راه آهن هم گفت: «اول این را بگویم حمزه یونس خیلی بازیکن بزرگی است اما از لحاظ بدنی به آن فرم دلخواه خود نرسیده‌ است. ما هم منتظریم این بازیکنان خیلی زود به هماهنگی لازم برسند تا در امتیازگیری هم موفق باشیم و هواداران کمی صبر کنند تا تیم به شرایط ایده آل برسند. دومین نکته در مورد این بازیکن این است که اینکه گفته می‌شود که حمزه یونس با دلالی به باشگاه آمده را رد می کنم. کسانی که در باشگاه در مورد جذب بازیکن کار می کنند در مورد جذب حمزه یونس هم حساسیت های خودشان را خیلی نشان دادند حتی در مورد این بازیکن تا آخر لحظات باشگاه بلغاری رضایت نامه این بازیکن را برای حضور در تراکتور صادر نمی کرد که نهایتا یک هفته مانده به آغاز مسابقات ما توانستیم مجوز قرضی گرفتن این بازیکن را از باشگاه بلغاری بگیریم.»


عباسی در پایان گفت: «هر کدام از بازیکنانی که جذب تیم شده‌اند چه داخلی ها و چه خارجی ها با نظر تونی اولیویرا بوده و اولین بحثی که در باشگاه در مورد بازیکنان بوده حذف دلالی در باشگاه بود. سال قبل هم این موضوع را نشان دادیم چه در بحث آندو تیموریان و چه در بحث جذب سزار بحث دلالی را از باشگاه حذف کردیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته