دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1394 - 15:00
در گفت‌وگو با آنا تشریح شد

جزئیات جلسه روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی غرب استان فارس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس جزئیات جلسه روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی غرب استان فارس را تشریح کرد.
کد خبر : 33477

دکتر حمزه ساروئی در حاشیه جلسه روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی غرب استان فارس که با حضور روسای 5 واحد دانشگاهی به میزبانی واحد نورآباد ممسنی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این جلسات در راستای اجرای طرح تجمیع (2) به دستور رئیس دانشگاه اتفاق افتاد و این طرح باعث شد که بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات استان در خود استان و در یک محدوده زمانی کمتری انجام شود.


وی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه دکتر میرزاده رئیس دانشگاه در بحث مشورت و خرد جمعی به دیده احترام نگاه می‌کند ما قصد داریم که بتوانیم از نظر همکاران در راستای حل مشکلات واحدها استفاده بهینه را داشته باشیم.


ساروئی افزود: در این جلسه بحث موظفی استادان مورد بررسی قرار گرفت، چون تعداد زیادی از استادان هستند که در واحد مربوطه دروس موظفی آنان تکمیل نمی‌شود و درباره تقسیم استادان در واحدها برای حل این مشکل هماهنگی لازم را انجام می‌دهیم. تصمیم‌گیری در رابطه با رفاه استادان، کارکنان و اعضای هیات علمی بحث نحوه حضور همکاران در واحدها و در نهایت بحث در ارتباط با اینکه چگونه واحدها بتواننند از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی در واحدهای خود به خوبی استفاده کنند از موضوعات مهم جلسه بود.


دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس درباره آینده و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی خاطرنشان کرد: به همکاران و استادان توصیه می‌کنم نگران آینده دانشگاه نباشند و با قوت قلب به کار خود ادامه دهند و با توجه به مدیریت عقلانی و علمی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد،‌ وی سیاست‌هایی اتخاذ خواهد کرد که همه همکاران و اعضای هیات علمی بتوانند از نظر وضعیت حقوقی و رفاهی در آسایش و رفاه باشند. ما هم با توزیع متوازن در استان،کارهایی انجام می‌دهیم که واحدها دچار مشکل نشوند و قول می‌دهیم که با همکاری و هماهنگی و مسئولیت‌پذیری بتوانیم جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس را از نظر بحث کیفی ارتقا بخشیم.








سارویی: ان شاء‌الله با تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد که در راستای جذب دانشجو در مهر انجام گرفته من قول می‌دهم که درجه واحد ممسنی حتماً ارتقاء پیدا خواهد کرد

وی افزود: عوامل مختلفی از جمله رضایت‌مندی کارکنان، استادان هیات علمی، دانشجویان و بحث تصویب رشته‌های جدید درباره تبدیل وضعیت روسای واحدها از سرپرستی به ریاست واحد نقش دارند و دکتر شمس الدینی از جمله روسای ما در استان فارس بوده که با توجه به تجربه طولانی که در حوزه مدیریت دانشگاهی دارد و همچنین بحث پیگیری رشته‌های جدیدی که برای پیشرفت و ارتقاء واحد ممسنی انجام داده‌، اموری هستند که جزء عملکرد مثبت وی محسوب می‌شود.


دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با توجه به بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی به‌ویژه حوزه عمرانی و معماری اظهار کرد: با توجه به درجه واحد و وجود فقط رشته‌های کاردانی و کارشناسی و تعداد دانشجویان، این واحد خوب عمل کرده است و ان‌شاء‌الله با تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد که در راستای جذب دانشجو در مهر انجام گرفته من قول می‌دهم که درجه واحد حتماً ارتقاء پیدا خواهد کرد.


ساروئی خاطرنشان کرد: از نظر تعداد دانشجو و امکانات موجود که من امروز واقعاً دیدم بسیار خوب بود و کارهای عمرانی که انجام گرفته فضای ورزشی خوب واحد، فضای سبز دانشگاه، راه‌های دسترسی دانشجویان به فضای آموزشی دانشگاه و شرایط و امکانات مناسب برای رفاه دانشجویان از جمله پارکینگ مجهز راه تردد سقف‌دار برای تردد دانشجویان بسیار برای من جالب بود چون در کمتر واحدی این امور انجام گرفته و در مجموع من نمره بسیار خوبی را در حد عالی برای این واحد در حوزه کارهای معماری و عمرانی و بحث تصویب رشته‌ها می‌دهم.


به گزارش آنا، دکتر اسماعیل شمس‌الدینی سرپرست واحد ممسنی در این جلسه، گزارشی از حوزه کاری خود در واحد ممسنی ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته