دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1394 - 12:19
در گفت و گو با آنا

مصطفی قنبرپور: هنوز 27 هفته باقی‌مانده است؛ بازیکنان پرسپولیس استرس و نگرانی ندارند/ هواداران با دو شکست مقابل تیم خود قرار نمی‌گیرند

مربی پرسپولیس بیان داشت: قبول دارم که در کسب امتیاز موفق نبودیم اما در هفته‌های بعد با جبران امتیازات از دست رفته خود را در جدول بالا می‌کشیم.
کد خبر : 33443

مصطفی قنبرپور با بیان این نکته که بسیازی از کارشناسان اذعان داشته‌اند، پرسپولیس بهتر از سال گذشته بازی می‌کند به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، عنوان کرد: «واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد. ما در 3 بازی گذشته خود در کسب امتیاز ناموفق بودیم و در ته جدول رده‌بندی قرار گرفتهایم اما این نتایج چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نمی‌کند و هواداران فهیم پرسپولیس با دو شکست مقابل تیم خود قرار نمی‌گیرند. هنوز 27 هفته باقی‌مانده و با شکست حریفان در بازی‌های پیش رو به رتبه‌های بالای جدول برمی‌گردیم.»


وی ادامه داد:« از طرفداران پرسپولیس می‌خواهم که صبور باشند و همچون گذشته ما را حمایت کنند. آنها مطمئن باشند تیم‌هایی مثل پرسپولیس که اردوهای آماده سازی پیش از فصل را گذراندهاند به روزهای خوب خود باز میگردند.در مقابل تیم هایی که اردوی خوبی نداشته اند و تا اینجا بهتر نتیجه گرفتهاند به مرور از نظر بدنی تحلیل میروند و نتایج ضعیف شان شروع خواهد شد.»


مربی پرسپولیس درباره آمادگی بالای ذوب آهن مقابل استقلال و اینکه پرسپولیس می تواند این هفته مقابل این تیم پیروز شود یا خیر؟ تصریح کرد:« تیم ما یک گروه آنالیزور دارد که بازیهای تیمهای مقابل را به خوبی رصد میکنند و در اختیار برانکو و دیگر اعضای کادرفنی پرسپولیس قرار میدهند. همین عامل باعث شده تا ما مقابل حریفان خوب گل بزنیم و با 5 گل زده دومین خط حمله لیگ برتر شویم. قطعا ذوب آهن هم از چنین گروهی برخوردار است و فیلم بازی ها ما را دنبال می کند.»


وی تاکید کرد:« بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم ولی با انگیزه‌ای که در بین بازیکنان تیم می بینم، شکست شاگردان گل‌محمدی کار دشواری نیست. بر خلاف عده‌ای که معتقند پرسپولیس وارد بحران شده است، به نظر من بازیکنان تیم استرس و نگرانی ندارند و می‌توانند از پس نماینده اصفهان بر آیند چون هیچ حاشیهای نداریم و می دانیم توانایی شکست ذوب آهن را داریم.»


قنبرپور با اشاره به بازگشت احتمالی محسن بنگر به ترکیب تیم، بیان کرد:« بنگر نشان داده که همه جور به فکر تیم است. او در دو بازی گذشته که روی نیمکت بود، به خوبی از تیم حمایت کرد و اگر بتواند در روزهای باقیمانده تا بازی با ذوب آهن نظر برانکو را جلب کند در ترکیب اصلی تیم قرار می‌گیرد. احمد نورالهی و محسن مسلمان هم با پیگیری به موقع تمرینات‌شان به شرایط بسیار خوبی رسیده‌اند و احتمال حضورشان در فهرست 18 نفره تیم وجود داد.»


وی در پایان در مورد ضعف مهرداد کفشگری در بازی با سپاهان که به رغم کاپیتان بودن نتوانست بازی قابل قبولی را ارائه دهد، بیان کرد: « قبول دارم که کاپیتان‌های پرسپولیس همیشه بازیکنان صاحب‌نامی بودند اما مقابل سپاهان چاره‌ای نداشتیم جز اینکه بازوبند را به کفشگری بدهیم. سوشا مکانی و هادی نوروزی محروم بودند و رضا نورمحمدی و و محسن بنگر هم در ترکیب اصلی قرار نداشتند در نتیجه، کفشگری کاپیتان پرسپولیس شد چون از بقیه بازیکنان تیم قدیمی‌تر بود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته