دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1394 - 17:09
کوتاه از واحدهای اسلامشهر، گیلان غرب، تربت حیدریه، علی‌آبادکتول، مرودشت، دشتستان و سما رشت

از جشن آغاز هفته کرامت تا اهدای خون کارکنان

جمعی از کارکنان سما واحد رشت با حضور در سازمان انتقال خون شهرستان رشت در امر خداپسندانه اهدای خون مشارکت و نسبت به اهدای خون به نیازمندان اقدام کردند.
کد خبر : 33394


این کار معنوی به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و به صورت مستمر و دوره‌ای در سال تحصیلی به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.


به گزارش آنا،‌ بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی مرحله استانی، استادان و کارکنان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان، برگزار شد.


در این دوره از مسابقات در بخش کارکنان سما واحد رشت خوش درخشید و رتبه های برتر را از آن خود کرد.


در اذان علی علیجان‌پور مدیرآموزش دانشکده سما واحد رشت با کسب رتبه اول به مرحله کشوری راه یافت.


در بخش استادان نیز فاطمه آقایی‌زاده در حفظ (5 جزء) قرآن کریم با کسب رتبه اول به مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی راه یافت.


همچنین حسن رجب‌زاده معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده در رشته قرائت به روش تحقیق مقام دوم را از آن خود کرد.


ارائه مقاله استاد دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب در کنفرانس ملی روانشناسی


مقاله روناک اکبری از استادان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب تحت عنوان ارتباط بین سلامت روانی و انگیزش شغلی با کارایی عملکرد کارکنان ادارات هلال احمر استان کرمانشاه در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری پذیرش و بصورت سخنرانی ارائه شد. این همایش در روز پنجشنبه 22/5/94 در تهران برگزار شد.


برپایی کارگاه تخصصی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان


کارگاه تخصصی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، در حال برگزاری است.


این کارگاه در سه روز ویژه کارکنان و استادان برگزار می‌شود که به ابعاد مختلف بحث مهدویت می‌پردازد.


حسینی در نخستین روز از برپایی این کارگاه گفت: یکی از ارزشمندترین فعالیت‌هایی که در چند دهه اخیر درحوزه مهدویت صورت گرفته و مایه افتخار وسربلندی است، آغاز به کار این گونه کارگاه‌هاست.


وی ادامه داد: ما باید با انجام کارهای نیک و ترک گناه و معصیت بتوانیم زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم سازیم.


حسینی با بیان اینکه مباحث مهدویت شان و جایگاه خاصی دارد گفت: ضرورت بحث از مهدویت، بحث امامت‌شناسی، ویژگی‌ها و صفات امام زمان، زندگی شخصی وجود مقدس امام زمان(عج)، فلسفه غیبت و عوامل و علائم ظهور و بحث رجعت است.


وی اظهار کرد: مهدویت از زمان حضرت آدم (ع) مطرح بوده و یک مساله تاریخی است. مهدویت یعنی امیدواری به آینده‌ای روشن و پیام رهایی‌بخش جامعه.


جشن تکلیف فرزندان اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر


همزمان با خجسته سالروز میلاد باسعادت مظهر عصمت و نجابت حضرت معصومه (س)، جشن روز دختر همراه با آئین نمادین جشن تکلیف فرزندان اساتید و کارکنان واحد اسلامشهر با حضور خانواده‌های آنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.


این مراسم امروز، به همت دفتر فرهنگ اسلامی و با همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سه بخش مجزا شامل مسابقه نقاشی در مجتمع رفاهی؛ جشن روز دختر (با هنرنمایی هنرمندان تلویزیونی گروه رویای سپید متشکل از هنرمندانی همچون داوود منفرد در نقش دایی چپول، علی خجسته در نقش کلاه قرمزی، سروناز و ...) در سالن اجتماعات و نیز جشن تکلیف با حضور جمعی از فرزندان کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در نمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار شد.


حجت الاسلام رضا مرادی خلیفه لو سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در حاشیه این مراسم با تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) از تقارن برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان و استادان واحد اسلامشهر با روز دختر، ابراز خرسندی کرده و آن را مایه خیر و برکت دانست.


وی هدف از برگزاری این مراسم را تشویق کودکان و نوجوانان در اجرای احکام الهی و اعتلای فرهنگ نماز دانست و بر مسئولیت خطیر والدین در بهره گیری از تعالیم دینی و قرآنی در این راستا تاکید کرد.


این مراسم که با برگزاری مسابقه‌های متنوع فرهنگی همراه بود،با اقامه 2 رکعت نماز شکر به امامت خلیفه لو خاتمه یافت.


جشن میلاد هفته حضرت فاطمه معصومه(س)، آغاز هفته کرامت و روز دختر در واحد تربت حیدریه


در خجسته زاد روز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و در شروع جشن های هفته کرامت به همت کمیته بانوان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه مراسمی با حضور اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه در محل مسجد حضرت محمدامین(ص) دانشگاه برگزار شد.


در این مراسم کارکنان از مدیحه سرایی و ذکر مناقب حضرت امام رضا(ع) و فاطمه معصومه(س) بهره مند شدند.



نشست صمیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول و هیات رئیسه واحد با اصحاب رسانه


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه این استان نشست صمیمی داشت.


دکتر علیرضا لادن مقدم با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت به ارائه عملکرد و توانمندی‌های واحد در زمینه‌های علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول پرداخت و با توجه به بیانات امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب، «همت بگمارید که قلم و بیان خویش را برای تعالی اسلام و کشور و ملت خود به کار گیرید»،جایگاه رسانه در جهان را بسیار مهم و مؤثرخواند.


وی گفت: خبرنگار کسی است که با اتکا به خداوند منان و با قلم و بیان خویش به بررسی مسایل، مشکلات و نارسایی‌های جامعه می‌پردازد تا زمینه احقاق حقوق قشرهای مختلف جامعه فراهم شود. کم نبودند خبرنگاران و تصویربردارانی که در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و با انعکاس خبرها و افشای حقایق، جان خویش را فدای آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی کردند.


در ادامه این نشست معاون آموزشی، اداری و مالی، دانشجویی، پزشکی و سما به ارائه گزارش عملکرد حوزه‌های خود در واحد پرداختند و با تشریح برنامه‌های این دانشگاه در راستای تامین نیازهای مردم به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.


برگزاری جشن آغاز دهه کرامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت


همزمان با آغاز دهه کرامت و خجسته سالروز ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر مراسم جشنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.


در این مراسم محدث مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با خیرمقدم و تبریک، به عصمت، نجابت و شخصیت والای حضرت فاطمه (ع) پرداخت.


این مراسم باتوزیع شاخه گل بین دختران دانشجو، مولود خوانی بهمنی و سخنرانی حق شناس عضو کمیسیون بانون شهرستان مرودشت پیگیری شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته