دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1394 - 09:41
در صحن علنی مجلس مطرح شد

تأکید لاریجانی بر ضرورت توجه بیشتر به آزادگان

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «آزادگان نماد واقعی حق‌گرایی و استقامت برای کشور هستند» گفت: باید بیش از این به آزادگان توجه شود.
کد خبر : 33392

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز‌ -یکشنبه- با ریاست علی لاریجانی آغاز به کار کرد. لاریجانی در نطق پیش از دستور خود، با تبریک آغاز ماه ذی‌القعده ابراز امیدواری کرد که خداوند برکاتش را در این ماه به همه مؤمنان نازل کند.


وی با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) گفت: امام جواد(ع) در این باره می‌فرماید «هر کسی عمه‌ام در قم، یعنی فاطمه معصومه(س) را زیارت کند پاداشش بهشت خواهد بود.» این روز را به ملت عزیز، مراجع عظام تقلید، حوزه علمیه قم و مردم قم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.


رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک آغاز دهه کرامت گفت: امروز سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است که به همین مناسبت مراسم مختلفی در کشور دایر شده است. باید بیش از این در حق آن‌ها توجه شود. آزادگان نماد واقعی حق‌گرایی و استقامت در راه هستند. این نماد پرارزش و سرمایه ملی برای کشور است که امیدواریم خداوند توفیقاتش را به همه آزادگان نازل کند.


لاریجانی با یادآوری مجاهدت‌ها و استقامت‌های مرحوم ابوترابی‌فرد، گفت: لازم است یادی کنیم از مرحوم ابوترابی‌فرد که دوران اسارت را با استقامت در راه و راهنمایی آزادگان به نحو دقیقی طی کردند و نقش بسزایی در ساماندهی آزادگان داشتند که خداوند ایشان را قرین رحمت کند.


رئیس قوه مقننه همچنین با اشاره به سالروز فتح‌الفتوح جنگ 33 روزه در لبنان گفت: در این جنگ کمر رژیم صهیونیستی شکسته شد. این روز را به همه دلیرمردان مقاومت در لبنان به خصوص حزب‌الله قهرمان و رهبری‌اش آقای سیدحسن نصرالله تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم همواره پایدار باشند و در راه خودشان با توفیق حرکت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته