دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 19:34

برانکو: سوشا بود از 7 امتیاز پرسپولیس حراست می‌کرد/ قعرنشینی حق ما نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق پرسپولیس در بازی مقابل تیم های استقلال خوزستان و سپاهان باخت نبوده است چرا که این دو تیم به هیچ وجه از ما بهتر نبودند.
کد خبر : 33357

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ ضمن بیان این مطلب در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از دو باخت متوالی در لیگ برتر گفت:«طبیعی است که وضعیت خوبی نیست وقتی تیم می‌بازد، اما مستحق باخت نبودیم هم در بازی استقلال خوزستان و بدتر از آن در بازی با سپاهان اما این فوتبال است که گاهی تیمی که یکی دو اشتباه می‌کند حریف از آن استفاده می‌کند ما باختیم اما ضعیف‌تر از حریف نبودیم و بهتر از آنها هم بودیم.»


وی ادامه داد:«در بازی با استقلال اهواز باید پیروز می‌شدیم و در اصفهان مقابل سپاهان هم اصلا شایسته باخت نبودیم اما این فوتبال است و در آن بارها این اتفاق رخ می‌دهد که یک تیم از اشتباهات شما برای رسیدن به پیروزی استفاده می‌کند.»


سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض به داوری گفت: «از شما می‌پرسم این اعتراض ما حق هست یا نه؟ به سرعت 5 اشتباه داوری را می‌گویم، خطا روی طارمی و اخراج مدافع سپاهان و ضربه پنالتی هم خلاف مقررات بود و حتی ضربه پنالتی هم درست نبود و از سه خطایی که روی عالیشاه افتاد دو مورد از آنها پنالتی بود. در اهواز هم با همان معیاری که نوروزی اخراج شد باید دو بازیکن حریف اخراج می‌شد و به جای 7 امتیاز فقط یک امتیاز داریم.»


برانکو در مورد شانزدهمی تیم پرسپولیس گفت: «درست است که قعر جدول هستیم؛ اما مستحق این جایگاه نیستیم. اگر ضعیف بودیم و حریفان خیلی بهتر و قوی‌تر از ما بودند، می‌گفتیم یک جای کار اشکال دارد اما ما در هیچ کدام از این دو بازی نباید بازنده می‌شدیم.»








به سرعت 5 اشتباه داوری را می‌گویم، خطا روی طارمی و اخراج مدافع سپاهان و ضربه پنالتی هم خلاف مقررات بود و حتی ضربه پنالتی هم درست نبود و از سه خطایی که روی عالیشاه افتاد دو مورد از آنها پنالتی بود. در اهواز هم با همان معیاری که نوروزی اخراج شد باید دو بازیکن حریف اخراج می‌شد و به جای 7 امتیاز فقط یک امتیاز داریم

وی در مورد وضعیت محسن مسلمان و جانشینی او به جای نوری گفت:« این دو بازیکن از نظر بازی خیلی باهم متفاوت هستند و 10 روز قبل از شروع مسابقات به ما ملحق شد. او و حیدریه باهم آمدند می‌دانید چرا حیدریه بازی کرد؟ چون بابک حاتمی شب قبل مسموم و بیمار شده بود ولی خوب بازی کرد هرچند مصدوم هم شد. یکی از دلایلی هم که حیدریه مصدوم شد این بود که صدرصد آماده نبود. تجربه به من می‌گوید او یکماه دور از میادین خواهد بود البته باید از پایش عکس گرفته شود.»


برانکو در مورد بازی با ذوب آهن گفت: «ذوب آهن نه فقط مقابل استقلال که مقابل سپاهان هم خوب بازی کرد و در بازی با استقلال این مسئله را نشان داد و ثابت کرد و بازی سختی با این تیم خواهیم داشت.»


وی با بیان اینکه جری یک روز پیش از آغاز لیگ به پرسپولیس آمد و نیاز به تمرین دارد، در مورد اینکه سوشا مکانی و هادی نوروزی در هفته چهارم می‌توانند پرسپولیس را همراهی کنند و حضورشان چه تاثیری در عملکرد تیم دارد؟، گفت:«سوشا بود، حداقل ۷ امتیاز را از دست نمی‌دادیم و او از این هفت امتیاز حراست می کرد. نه به خاطر اینکه دروازه‌بان خوبی است بلکه یکی از لیدرهای تیم است که به نفرات اعتماد به نفس می‌دهد. طبیعی است ایمان صادقی هم با ۵ روز تمرین نمی‌تواند کار بزرگی انجام دهد.»


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد اینکه چرا مهرداد کفشگری به عنوان کاپیتان انتخاب شد درحالیکه تجربه بین‌المللی اومانا بیشتر بود، گفت: «اومانا بازیکن با تجربه‌ای است اما کفشگری سابقه بیشتری داشت و با صمیم قلب برای باشگاهش بازی می‌کند. البته او خوب بازی کرد اما اشتباهاتی هم انجام داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب