دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 17:32

تجلیل از مدال‌آوران و برگزیدگان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات ربوکاپ 2015 چین با حضور میرزاده

برگزیدگان و مدال‌آوران تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی 2015 چین عصر امروز با دکتر میرزاده دیدار و گفت‌وگو کردند و از آنان قدردانی شد.
کد خبر : 33351

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با قدردانی از حمایت‌های دکتر میرزاده و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مسابقات رباتیک در سه سطح داخلی، ملی و بین‌المللی طراحی شده و هرساله دانشجویان زیادی وارد این عرصه می‌شوند.


دکتر داوود ثمری درخصوص مسابقات جهانی رباتیک 2015 گفت: در مسابقات امسال سه تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای یزد، قزوین و پرند توانستند 4 مقام اول، 2 مقام دوم و یک مقام سوم کسب کنند که این نتایج در تاریخ مسابقات بی نظیر بود.


راه‌اندازی قطب رباتیک در واحد قزوین


رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی رباتیک 2015 که در کشور چین برگزار شد، 300 تیم از 47 کشور حضور داشتند و این مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی توانست 7 مقام به دست آورد.



وی با یادآوری راه‌اندازی قطب رباتیک در واحد قزوین افزود: این قطب رباتیک می تواند مکانی برای حضور تیم روباتیک و استفاده از توانمندی های آنان در حوزه اقتصاد دانش بنیان و کسب درآمد خارج از شهریه باشد.


دانشگاه آزاد اسلامی جزو 4 تیم برتر در مسابقات 2015 چین


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و رئیس کمیته ملی ربوکاپ هم گفت: مسابقات امسال که در چین برگزار شد، با شگفتی های زیادی همراه بود. ما توانستیم در روز اول در بخش روبات های فوتبالیست مقام اول را کسب کنیم و سه تیم یزد، قزوین و پرند موفق به کسب مقام های برتری شدند که این ستودنی است.


دکتر مرتضی موسی‌خانی با بیان اینکه حضور در مسابقات رباتیک سختی‌های زیادی به همراه دارد، اظهار کرد: کسانی که امروز در این جلسه حضور دارند، با تمام سختی‌ها و مشقت‌ها در این مسابقات شرکت کردند و موفق شدند نام دانشگاه آزاد اسلامی را در کنار دانشگاه‌های بزرگ دنیا قرار دهند.



وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات جزو 4 تیم برتر بود و هدف ما از شرکت در این مسابقات، تحویل دادن مهندسی حرفه ای به جامعه است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: از دکتر میرزاده به خاطر ابلاغ بخشنامه تسهیل ادامه تحصیل برای اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی می‌کنم و امیدوارم نگاه ویژه ایشان به این دانشجویان استمرار داشته باشد و ما نیز تلاش خواهیم کرد در راستای اجرای سیاست های دانشگاه گام برداریم.


سرپرست تیم‌ها و دانشجویان مدال‌آور نیز با بیان نکته نظرات به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت از مدال‌آوران و برگزیدگان شدند.


در این جلسه از برگزیدگان و مدال‌آوران ربوکاپ 2015 با اهدای لوح و هدایایی از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته