دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 16:10
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/205

طلای مسابقات دسته سوم فوتسال پسران به سیستان و بلوچستان رسید

دو تیم سیستان و بلوچستان و هرمزگان در مسابقات دسته سوم فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نجف‌آباد به فینال راه یافتند و در این مصاف سیستان و بلوچستان به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید.
کد خبر : 33330

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی کشور از روز دوشنبه 18 مرداد تا امروز 24 مرداد با حضور 200 ورزشکار در قالب 13 تیم دسته سوم در مجموعه ورزشی پوریای ولی واحد نجف‌آباد برگزار و با مشخص شدن تیم قهرمان در این دوره از رقابت‌ها به کار خود پایان دادند.


صبح امروز ابتدا در دیدار رده‌بندی دو تیم جا مانده از فینال، فارس و کردستان به مصاف هم رفتند تا کاپ مقام سومی این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند. تیم استان کردستان در بازی نفسگیر با نتیجه 2 بر صفر استان فارس را شکست داد و به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها رسید.


در بازی فینال تیم سیستان و بلوچستان تیم استان هرمزگان را در وقت قانونی مسابقه با نتیجه 2 به یک شکست داد و از رسیدن به مقام قهرمانی باز داشت و خود قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و استان هرمزگان به نایب قهرمانی رضایت داد.








صدقی: این مسابقات با شرکت 13تیم در دسته سوم در سه گروه 3 تیمی و یک گروه 4 تیمی برگزار شد و پس از برگزاری 23 مسابقه تیم‌های سیستان و بلوچستان قهرمان و استان هرمزگان نایب قهرمان این مسابقات شدند و تیم‌های کردستان و فارس به رده بندی رسیدندکه تیم کردستان با شکست تیم فارس به مقام سومی این رقابت‌ها رسید.

دکتر روح‌الله ارشادی در مراسم اختتامیه بازی‌ها با قدردانی و تشکر از دکتر امیری رئیس واحد نجف‌آباد و همکاران اجرایی وی در این دوره از رقابت‌ها و ورزشکاران، مربیان، سرپرستان تیم‌های ورزشی اظهار کرد: هدف از برگزاری مسابقات ایجاد نشاط، شادابی و همدلی در بین دانشجویان است.


نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد افزود: باید از رئیس دانشگاه دکتر میرزاده و معاون ورزش دکتر دادگان تشکر کنیم که با ایجاد تحول در ورزش دانشگاه به هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات ورزشی کمک کردند.


در ادامه سرپرست فنی در مسابقات فوتسال گفت: با حضور دکتر دادگان به عنوان معاون ورزش دانشگاه آزاد تحول خوبی در ورزش دانشگاه آزاد ایجاد شده، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در معاونت ورزش دانشگاه، تیم‌های ورزشی در سه دسته (اول، دوم، سوم) مسابقه برگزار می‌کنند که این باعث رقابت و هیجان بیشتر در بین ورزشکاران می‌شود.


حسین صدقی با تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد نجف‌آباد که در برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات همکاری‌های لازم را کردند، گفت: واقعا میزبانی این دانشگاه و امکانات و تجهیزات استاندارد ورزشی، سالن‌های مجهز، خوابگاه، سلف سرویس و امکانات این واحد برای برگزاری مسابقات ورزشی منحصر به فرد است.


وی افزود: این مسابقات با شرکت 13 تیم در دسته سوم در سه گروه 3 تیمی و یک گروه 4 تیمی برگزار شد و پس از برگزاری 23 مسابقه تیم‌های سیستان و بلوچستان قهرمان و استان هرمزگان نایب قهرمان این مسابقات شدند و تیم‌های کردستان و فارس به رده بندی رسیدند که تیم کردستان با شکست تیم فارس به مقام سومی این رقابت‌ها رسید.



سرپرست فنی مسابقات فوتسال پسران اظهار کرد: تیم سیستان و بلوچستان عنوان تیم اخلاق این دور از مسابقات را هم از آن خود کرد و کمیته فنی مسابقات محسن نورا از تیم سیستان و بلوچستان را فنی‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد.


در اختتامیه این بازی‌ها تیم‌های قهرمان و بازیکنان برتر هر رشته کاپ قهرمانی و لوح تقدیر خود را از مسئولان دانشگاه و سرپرستان فنی تیم‌ها دریافت کردند.


مسابقات دسته سوم فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد از تاریخ 18 الی 24 مرداد ماه جاری با حضور 200 ورزشکار در قالب 13 تیم شرکت کننده از استان‌های مختلف به میزبانی واحد جامع مستقل نجف آباد به رقابت پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب