دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«زنده باد زندگی» ولادت کریمه اهل بیت را جشن می‌گیرد

برنامه «زنده باد زندگی» یکشنبه،‌ 25 مرداد با تدارک بخش های وی‍‍‍ژه‌ای میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر را جشن می‌گیرد.
کد خبر : 33277

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو،‌ همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها «زنده باد زندگی» برنامه های متنوع و جذابی را برای بینندگان خود پخش می‌کند.


این برنامه که با حضور حجت‌الاسلام عبدی دبیر ستاد دهه کرامت و خادمین حرم مطهر حضرت معصومه (س) پخش می‌شود، با دعوت از میهمانان ویژه، خوانندگان، ذاکرین اهل بیت (ع) و ... به استقبال این دهه مبارک خواهد رفت.


در این برنامه حجت‌الاسلام عبدی به تشریح ویژه برنامه‌های دهه کرامت پرداخته و همچنین محمد جعفر خسروی با محمدتقی عبداللهی،‌ علی حدادی،‌ مجتبی احمدی،‌ حسین عالمی و دکتر مریم عمیدیان خادمان و خادمه حرم مطهر حضرت معصومه (س) درباره خاطرات و لحظه‌های خوب خدمت به اهل بیت (ع) گفت‌وگو خواهد کرد.


گفت‌وگو با حجت‌الاسلام ثباتی درباره ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س)‌ و روز دختر،‌ اجرای گروه تواشیح بین‌المللی معراج و مداحی حسن اسداللهی از ذاکرین اهل بیت دیگر بخش های مختلف این برنامه ترکیبی را تشکیل می‌دهند.


«زنده باد زندگی» کاری از گروه نهادهای اجتماعی شبکه دو است که شنبه تا دوشنبه از ساعت 11 با هدف پرداختن به سبک زندگی ایرانی اسلامی روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه دو سیما
ارسال نظر
قالیشویی ادیب