دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 12:23

موافقت سازمان مرکزی با راه‌اندازی 9 رشته دکترا و کارشناسی ارشد در واحد شاهرود

شورای گسترش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد 9 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود موافقت کرد.
کد خبر : 33234

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان این مطلب گفت: با موافقت شورای گسترش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی 5 رشته ریاضی مالی، حقوق بین‌الملل، مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی، مهندسی پزشکی – بیومتریال و مهندسی پزشکی – مهندسی بافت در مقطع کارشناسی ارشد و 4 رشته شیمی تجزیه، متالوژی، زمین‌شناسی گرایش زیست محیطی و عمران – سازه در مقطع دکترا به جمع رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.


دکتر احمد دزیانیان با تشکر از دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با مساعدت‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، اکنون با افزایش این رشته‌ها، تعداد رشته‌های دکترا به 21 عدد و کارشناسی ارشد به57 عدد رسید.


وی گفت: در راستای افزایش کمی و کیفی و ارتقای سطح آموزشی دانشگاه برای رشته‌های متعدد دیگری نیز برای تصویب اقدام شده و اکنون مراحل قانونی خود را برای تصویب در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی می‌کند.


دزیانیان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دارای 290 عضو هیات علمی ثابت و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی وسیعی است و بسترهای لازم برای افزایش رشته‌های چندنظمی و میان‌رشته‌ای را دارا است و سعی بر این است تا بیشتر به سمت اخذ این رشته‌ها پیش برویم.


دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دارا بودن 188 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی بیشترین سهم را در بین واحدهای دانشگاهی از این لحاظ داراست و به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در استان سمنان محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته