دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

روسای دو دانشکده واحد اهواز تغییر کردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در احکام جداگانه‌ای، روسای دانشکده‌های علوم انسانی و کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه را منصوب کرد.
کد خبر : 33232

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر شهرام لک در احکامی با قدردانی از روسای قبلی دانشکده‌های علوم انسانی و کشاورزی و منابع طبیعی، دکتر علیرضا شکوه‌فر را به عنوان رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و دکتر محمد گله‌داری را به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی منصوب کرد.


سرپرست واحد اهواز در مراسم تکریم و معارفه روسای این دو دانشکده با توجه به تشییع شهدای گمنام غواص در استان خوزستان گفت: بار دیگر کشور عزیزمان رنگ و بوی شهادت و معنویت به خود گرفته است.


وی با تاکید بر اینکه امروز فرهنگ شهادت در بین جوانان نهادینه شده است، اظهار کرد: امروز جوانان ما همانند جوانان دوران دفاع مقدس اماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام هستند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با توجه به اینکه مسئولیت، وظیفه سنگینی است، گفت: مسئولیت در دانشگاه با توجه به اهداف ماهیت و کارکرد این مراکز، اهمیت دو چندان و سنگین‌تری را بر دوش متولیان آن می‌گذارد.


وی افزود: دوران مسئولیت در حال گذران است، بنابراین باید نهایت استفاده و بهینه از این دوران برای خدمت به جامعه و کشور انجام داد تا ذخیره‌ای برای آخرتمان باشد.


در پایان این مراسم، از زحمات و خدمات دکتر فریدون اکبرزاده و دکتر مهران جواهری روسای سابق دانشکده‌های علوم انسانی و کشاورزی و منابع طبیعی قدردانی شد.


شکوه‌فر عضو هیات علمی واحد اهواز و رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی پیش از این، ریاست واحدهای اهواز و دزفول و همچنین معاونت پژوهشی واحد اهواز را در کارنامه خود دارد.


گله‌داری عضو هیات علمی واحد اهواز و رئیس دانشکده علوم انسانی نیز پیش از این، مدیر کل امور آموزشی واحد اهواز بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب