دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نقد و بررسی «خداحافظی طولانی» در باشگاه فیلم تهران

فیلم «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌کنندگی علی حضرتی شنبه 24 مرداد ساعت 18 با حضور عوامل فیلم در قالب 368 امین برنامه باشگاه فیلم تهران در فرهنگ‌سرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
کد خبر : 33198

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، این فیلم که برگزیده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین طراحی صحنه و لباس و همچنین نامزد بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین تدوین و بهترین فیلمنامه در سی و سومین جشنواره فیلم فجر بود، روایت داستان مردی است که از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه شده ولی اطرافیان هنوز اورا به عنوان یک مجرم نگاه می کنند.


فرزاد موتمن (کارگردان)، اصغر عبداللهی (نویسنده)، علی حضرتی (تهیه‌کننده)، ژیلا ایپکچی (تدوین) و سعیدآقاخانی، ساره بیات، میترا حجار، نادر فلاح، ابراهیم اشرفی، سهی بانو ذوالقدر، نقی سیف جمالی، محمدباقر صفانور، ندا قاسمی، اکبر مددی مهر و علی میلانی بازیگران و عوامل این فیلم هستند.


از این بین فرزاد موتمن، علی حضرتی، مرتضی غفوری، ساره بیات و جمعی از عوامل فیلم میهمانان سیصد و شصت و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران با حضور پوریا ذو الفقاری به عنوان منتقد هستند.


علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته