دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 20:02
منظری‌توکلی مطرح کرد:

ایجاد مدارس سما در کشورهای افغانستان، عراق و سوریه

معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما اعلام کرد: به‌دنبال ایجاد و گسترش مدارس سما در سایر کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق و سوریه هستیم.
کد خبر : 331873
bazdid55.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، علیرضا منظری‌توکلی عصر امروز در پایان سفر خود به استان خوزستان با حضور در شهر اهواز با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز و سایر مسئولان دانشگاهی دیدار کرد.


وی در این جلسه گفت: با توجه به تأکید دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی درخصوص گسترش مدارس و با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی و روند رو به رشدی که در گسترش مدارس سما در استان خوزستان آغاز شده است، شایسته است در شهرهایی که مراکز و مدارس سما در آنها وجود ندارد و از طرفی دارای ظرفیت بالایی هستند؛ ازجمله آبادان و خرمشهر، برنامه گسترش مدارس با کمک و همیاری رؤسای واحدها انجام شود؛ چراکه به‌دنبال گسترش مدارس سما در سایر کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق، سوریه هستیم و مسئولان دانشگاه به‌جد پیگیر این موضوع هستند.


حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز در این نشست گفت: خوشبختانه در حوزه سما با درایت و مدیریت دکتر افشون کارها به‌خوبی در حال انجام است و در کنار این‌ها با وجود کار خوبی که توسط حوزه روابط عمومی سما انجام می‌شود، نمود خوبی نیز در معرفی سما خوزستان داشته است. به همین لحاظ در همه جلسات به رؤسای دانشگاهی در خصوص کمک و همیاری مراکز سما تأکید و توصیه می‌کنم و درصدد راه‌اندازی مدارس در شهرهای  فاقد مرکز سما هستیم.


مهرداد افشون دبیر شورای نظارت هماهنگی سمای استان خوزستان نیز به ارائه آماری درخصوص سما پرداخت و گفت: حمایت و پشتیبانی رئیس شورای نظارت و هماهنگی سمای استان خوزستان در گسترش و تعامل سما با واحدهای دانشگاهی بسیار مؤثر و مفید است و با اختیاراتی که به بنده و همکارانم در حوزه سما داده‌اند، رسیدن به افق در نظر گرفته‌شده، ممکن و میسر خواهد بود.


انتهای پیام/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته