دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شبکه ایران کالا مسابقه برگزار می‌کند

شبکه ایران کالا به زودی مسابقه‌ای بزرگ برای جذب مخاطب می‌سازد.
کد خبر : 331856
16495866_xl.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، شبکه ایران کالا یکی از شبکه‌های تلویزیونی است که از سال 96 تاکنون فعال است. این شبکه‌ در مجموعه صدا و سیمای جمهوری اسلامی مدیریت می‌شود.


این شبکه که با مدیریت اردشیر زابلی زاده است و تاکنون برنامه‌هایی چون نگاه دوربین، خبر آگهی، چی چی کالا، بارکد، پایش پلاس، انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی، تریبون، سلاطین کسب و کار ، پول کجاست از این شبکه پخش شده است. 


شبکه ایران کالا به دنبال تغییراتی در خود است و به مانند شبکه نسیم در جهت جذب مخاطب تلاش می‌کند، از این رو با طرح برگزاری مسابقات کوشش می‌کند تا این شبکه را به برندی تبدیل کند.


یکی از اهداف این شبکه پخش برنامه‌هایی جذاب برای مخاطبان است تا برنامه‌ها با استقبال روبرو شوند و به همین دلیل مسابقه‌ای بزرگ در 50 قسمت طراحی کرده‌اند و ساخت دکور آن در استودیو به اتمام رسیده است.


رضا مهران‌فر کارگردان برنامه «کودک شو» ساخت این مسابقه را برعهده دارد.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ مسابقه هنر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته