دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 11:36
روز نخست المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور در همدان

دختران اصفهانی نسخه کهگیلویه و بویراحمد را پیچیدند/ پیروزی با اختلاف 64 امتیاز

مسابقات بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشور که به میزبانی همدان در جریان است، با یک حادثه کم‌نظیر در رشته بسکتبال رقم خورد.
کد خبر : 33185

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شد با برگزاری مسابقات دور نخست رشته بسکتبال پیگیری شد.


در دیگر مسابقه مرحله نخست و از گروه «ب»، دو تیم اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد با قضاوت شیوا رسازاده، نسرین بیات و فاطمه جلالی برابر هم به میدان رفتند که اصفهانی‌ها دست به کار بزرگی زدند و با اختلاف 64 امتیاز حریف خود را شکست دادند.


دختران بلندقامت اصفهانی در هر چهار کوارتر اقتدار خود را به حریف دیکته کردند و با نتایج 24 بر صفر، 12 بر چهار، 19 بر صفر و 15 بر دو به برتری رسیدند.


در مجموع این مسابقه اصفهان با اختلاف 64 امتیازی با حساب 70 بر 6 به پیروزی رسید تا گام محکمی در دور نخست این رقابت‌ها بردارد.



بهارک شبکی از اصفهان با به دست آوردن 16 امتیاز موثرترین بازیکن تیم پیروز میدان بود.


رقابت‌های گروهی و دوره‌‎ای بسکتبال عصر جمعه و صبح شنبه پیگیری می‌شود و بعد از مشخص شدن تیم‌های برتر 9 تیم حاضر برای کسب عنوان‌های اول تا نهم با هم جدال خواهند کرد.


المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده و روز 26 مرداد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته